Pfahlbauten Long Exposure

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RickvdK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2011 20:25
WoonplaatsCOLON Moriaanshoofd, Zeeland

Afbeelding
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Door de langere sluitertijd een mooie en sfeervolle foto alleen vind ik de foto links en rechts wat afgesneden overkomen, een krappe kadering, maar dat is misschien persoonlijk.

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

best een mooie foto Rick. Mis wel wat scherpte op de huizen, deze lijken me scherper te kunnen. De half doorzichtige (bewogen) mensen op de steiger vind ik ook wel storend

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
Gebruikers-avatar
RickvdK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2011 20:25
WoonplaatsCOLON Moriaanshoofd, Zeeland

Dankjewel, van scherpte komt door het kader (http://www.flickr.com/photos/rdpzeeland ... hotostream" onclick="window.open(this.href);return false;) hier op 1000x1000 crop is dus al een stuk scherper.
Mensen vind ik persoonlijk ook iets hebben omdat het een uitgestorven dorp is en nu toeristisch nadat het opnieuw is opgebouwd. Net alsof er nog mensen rondwaren.. Heb ook nog een foto waar de mensen weg zijn, maar toen kwam er een vrolijk kind lekker aan mijn statief rammelen dus zijn de huizen weer wazig :x

Foto is verticaal genomen, want aan rechts waren er allemaal houten muren, bomen en aarde en rechts was een hutje waar allemaal mensen zaten te eten.. Ook jammer dat de zon net scheen, was eerst bewolkt maar toen we aankwamen weer veel te zonnig; niet optimaal voor long-exposure dus. :|

Hier een Flickr-Preview:
Afbeelding
Ghosts of Unteruhldingen by Rick van der Klooster, on Flickr < daar lijkt ie dus scherper op Flickr zelf :P
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Oke, met jou gedachte er nu bij komt het anders over. Zo zie je maar weer hoe lastig het is om een foto te maken die technisch 100% is en waarbij ook nog je achterliggende gedachte duidelijk is. Is iets waar de meeste van ons wel naar streven, maar of we het halen is maar de vraag. Toch hebben we er plezier in en moeten we dat ook houden

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar