paarden kiekje in t bos

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

had weer een model voor mijn lens dit keer het ponytje bo.
en daarvan vind ik deze wel heel erg geslaagd
vond het in t bos foto's schieten van een bewegend onderwerp erg lastig aangezien t licht ook telkens veranderde
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Mooi paard, die ik eigenlijk tegen een rustig achtergrond zou willen zien, bij soft licht.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
wernerfotografie

Het harde licht doet het beest geen goeds...
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Leuke pony, dat steigeren doet hij dat op commando?
Gebruikers-avatar
lastigportret
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2011 10:44
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

Leuke foto's, maar de achtergrond is erg druk aanwezig, met meer ruimte achter de pony wordt het beeld wat rustiger!
Canon EOS 5D - Canon EF 17-40 f/4.0 L USM - Canon EF 70-200 f/4.0 L USM - Canon EF 50mm f/1.4 USM - Canon EF 40mm f/2.8 STM - Speedlite 550EX

http://www.duefotografi.nl
http://www.facebook.com/duefotografi
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Ik vind het wel knap dat je het uitprobeert. Juist omdat men het liever "standaard" ziet is het juist goed om iets anders te proberen. foto 4 vind ik een mooie compositie. Groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Rubikcube
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2012 19:32
WoonplaatsCOLON Lemmer

Ik vind dat het paard bij de eerste foto wat te donker is (positie van de foto is wel goed gelukt) . Dit probleem doet zich deels ook voor bij de tweede foto.

bij de vierde foto vind ik de achtergrond wat te veel aanwezig.
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

dankjullie wel voor de info...ik hou juist van anders en ben nog een hoop aan t proberen kijken wat kan en wat niet en daarbij was t licht ook nog es echt ontzettend lastig waardoor de pony behoorlijk donker is uitgevallen of in ene overbelicht raakte...
t steigeren doet hij idd op commando.
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Nathalietje schreefCOLONdankjullie wel voor de info...ik hou juist van anders en ben nog een hoop aan t proberen kijken wat kan en wat niet en daarbij was t licht ook nog es echt ontzettend lastig waardoor de pony behoorlijk donker is uitgevallen of in ene overbelicht raakte...
t steigeren doet hij idd op commando.
Welk commando? Nikon? :mrgreen:
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar