Eerste huwelijk: Marilyn & Olaf

Huwelijksreportages, bruiloften en andere feestelijkheden

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

Op 10 november mijn eerste bruiloft gefotografeerd. De huwelijk was van een vriendin en vond plaats in Ierland. Ik hoor graag jullie wat jullie er van vinden en verbeterpunten. :)

34566

34568

34567

34569

34570

34571

34572

Laatst gewijzigd door shyam op 16 dec 2012 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

Zien er wat klein uit. Ik ben aan het uitzoeken hoe ze te vergroten.
Gebruikersavatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Berichten: 3443
Lid geworden op: 28 dec 2010 15:35
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Het nummer van de foto (bij de eerste is dit 34566) Tussen [photoid]nummer[/photoid] zetten.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

Bedankt Beasar. Zo kunnen ze zonder vergrootglas bekeken worden. :D
eos550
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 219
Lid geworden op: 25 sep 2011 11:29
Locatie: België
Contacteer:

En meteen goed gestart. :D
Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

eos550 schreef:En meteen goed gestart. :D
Bedankt! :)
Gebruikersavatar
Klaasw
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 340
Lid geworden op: 04 aug 2009 17:23
Locatie: Willemsoord

Foto nummer twee heeft iemand een heel grote fout gemaakt. Horloge dragen op een bruiloft is echt not done!!
Canon EOS 7D |EF 17-40 F/4 L | EF 70-200 F/4L
Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

Klaasw schreef:Foto nummer twee heeft iemand een heel grote fout gemaakt. Horloge dragen op een bruiloft is echt not done!!
Haha, de bruid had ook een horloge om. Waarschijnlijk is het well done in Ierland. :lol:
Gebruikersavatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 416
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:11
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bij foto 1 is er nogal veel rug in beeld, dat vind ik niet zo mooi lijken. Op foto 2 zit de hand van de vader (?) te prominent in beeld. Foto drie en vier zijn mooi zacht. Foto vier vind ik lelijk: rare toning en een lamp achter de bruid, schaduwen maak het compleet. Vijf en zes zijn leuk, ondanks dat ik niet zo van het flitsen houd. Over het algemeen mis ik het Ierland gevoel, dit kan net zo goed bij mij in het dorp zijn.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

DigiLife schreef:Bij foto 1 is er nogal veel rug in beeld, dat vind ik niet zo mooi lijken. Op foto 2 zit de hand van de vader (?) te prominent in beeld. Foto drie en vier zijn mooi zacht. Foto vier vind ik lelijk: rare toning en een lamp achter de bruid, schaduwen maak het compleet. Vijf en zes zijn leuk, ondanks dat ik niet zo van het flitsen houd. Over het algemeen mis ik het Ierland gevoel, dit kan net zo goed bij mij in het dorp zijn.
Bedankt voor je feedback! Ik zal je punten meenemen bij een eventuele volgende keer. Het liefst werk ik ook zonder flits. Maar voor de eerste keer ben ik voor safe gegaan, hoewel het de eerste keer was dat ik off camera met twee flitsers werkte.
Gebruikersavatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 416
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:11
Locatie: Deventer
Contacteer:

Je zult zien dat je de volgende keer al weer verbeterd, en de keer daarop ook en de keer daarop ook. Ik doe een ruim aantal bruiloften per jaar en probeer om ook elke keer weer te verbeteren. De leercurve wordt wel minder stijl maar houdt niet op.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

DigiLife schreef:Je zult zien dat je de volgende keer al weer verbeterd, en de keer daarop ook en de keer daarop ook. Ik doe een ruim aantal bruiloften per jaar en probeer om ook elke keer weer te verbeteren. De leercurve wordt wel minder stijl maar houdt niet op.
Een goede instelling! :)
Gebruikersavatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 706
Lid geworden op: 26 mei 2009 20:22
Locatie: Arnhem

Hoe was je lichtopstelling bij die buitenfoto?
Gebruikersavatar
digicanon
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 854
Lid geworden op: 05 okt 2006 19:44
Locatie: Hooghalen

Klaasw schreef:Foto nummer twee heeft iemand een heel grote fout gemaakt. Horloge dragen op een bruiloft is echt not done!!
???

zal toch iemand de tijd in de gaten moeten houden...


bij bruidspaar kan ik me het voorstellen maar om andere familieleden te ontdoen van hun horloge vind ik persoonlijk te ver gaan.
M.vr.gr Bert
Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

Hari Seldon schreef:Hoe was je lichtopstelling bij die buitenfoto?
Als ik me goed herinner was dit de opstelling. Twee 600ex-rt's in ETTL stand getriggerd door een ST-E3-RT in de hotshoe van de camera. En natuurlijk niet onbelangrijk het mooie zonlicht dat laag schuin van achteren kwam.

35421

Gebruikersavatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:31
Locatie: Almere
Contacteer:

digicanon schreef:
Klaasw schreef:Foto nummer twee heeft iemand een heel grote fout gemaakt. Horloge dragen op een bruiloft is echt not done!!
???

zal toch iemand de tijd in de gaten moeten houden...


bij bruidspaar kan ik me het voorstellen maar om andere familieleden te ontdoen van hun horloge vind ik persoonlijk te ver gaan.
Het grappige is dat de bruid een beruchte laatkomer is. Ze laat je rustig een half uur tot een uur wachten. De verwachting was ook dat ze veel te laat op haar bruiloft zou zijn. Maar ze was exact op tijd! Het verraste mij echt! :D Dus het horloge heeft geholpen. :lol:

En waarschijnlijk vinden ze het in Ierland geen probleem.
Gebruikersavatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 706
Lid geworden op: 26 mei 2009 20:22
Locatie: Arnhem

Nice! GThanks
Plaats reactie

Terug naar “Bruiloften & Jubilea”