Fotoshoot Berenkuil Eindhoven

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
svdwijst
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2014 19:51
CONTACTCOLON

Hi guys,

Een tijdje geleden heb ik met Bricitta een shoot gedaan. Ik wilde een graffiti thema en zodoende kwam ik terecht bij de Berenkuil in Eindhoven. Hieronder volgen 4 foto's van die shoot.
Ze zijn gemaakt met een Canon 6D, 24-105 L en 85 1.8.
Flitsers waren een Yongnuo 560-III in een octabox met grid, en een Yongnuo 460 met blauwe gel voor sommige foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Anoniem 3

Jammer dat je het model op alle foto's ondergeschikt hebt gemaakt aan de grafitti.
Het gaat toch om haar??

Algemeen:
Ik mis de scherpte.
#1: De onscherpe vlek rechts vind ik storend.
#2: Leuk idee, maar ik had het model alleen met de omarming van de beer beter gevonden. Links voegt weinig of niets toe.
#3: Misschien dat je daar een lager standpunt had kunnen innemen. Model met figuur links. en dan recht...
#4: De minste van de vier door de afgesneden voeten en het verdrinken in de achtergrond.

Mijn advies: Leuke ideeën, maar ik zou teruggaan en het model centraal stellen.
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Geen verkeerde serie, stoer, kleurijk op foto 1 een creatief standpunt het grapje met de beer op foto2 bij foto 3 heb je de achtergrond leuk bij je scene weten te betrekken met je licht.

Gave locatie ben er zelf ook een aantal keer geweest :-)

Let de volgende keer op de kleur van de kleding in combinatie met je locatie en de look waar je heen wilt, zwart & wit zijn onvergefelijke kleuren als het om uitlichten gaat.
In jou situatie een derde flitser vanachter op je model om je model los te maken van de achtergrond.

Wat Telescoop bedoeld denk ik met het wegvallen heeft denk ik ook te maken met dat er veel schaduw partijen in de foto zit aan de andere kant je belichting op de dame zelf is netjes.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar