Hond in studio

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Na 2 jaar niet in de studio te hebben gestaan, kreeg ik vandaag zomaar ineens het idee om met onze hond de eerste stappen maar weer 'es te zetten.
Omdat ik er tóch weer even in moest komen en het voor onze vrolijke vriend ook volkomen nieuw was, ben ik zonder ook maar een gram verwachting aan het klusje begonnen.

Ik liep dus echt eerst een beetje als een kip zonder kop met de lampen te 'rotzooien', waarna ik er uiteindelijk voor koos om maar met 1 lamp te gaan werken.
Toen dat eindelijk allemaal een beetje naar tevredenheid stond opgesteld was het de beurt aan Kimi. En hij deed het gewéldig. Na diverse 'oefensessies' in de buitenlucht was het studiowerk een eitje voor hem :P

Samengevat: ik ben toch best blij met onderstaande 2 foto's. Maar verbeterpunten hoor ik graag!


1.

50047


2.

50048

Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Anoniem 3

Verbeterpunt(je): trek de planken vloer de volgende keer even aan, dan zitten er geen golven in. ;)
De schaduw op foto 2 trekt m.i. teveel aandacht. Misschien dat je die plaatselijk wat kunt oplichten.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Dankjewel Gabriël!
De 'planken' storen mij ook en ik heb ze diverse malen rechtgetrokken, maar zodra er iemand overheen loopt bobbelen ze alweer :evil:
Met de schaduw heb ik zelf minder moeite; ik stel me een dier in een hok voor en dan zou je zomaar zo'n schaduw kunnen zien :wink:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Schaduw vind ik alleen maar mooi! Hoewel ik in het begin ook enthousiast was heb ik wel steeds minder met de achtergrond /voorgrondprints. Je gaat ze "herkennen" en ze hebben het toch net niet tov real. Maar waarschijnlijk wel heel leuk bij kinderfotografie ed. Je hoe is een fraai model hier!
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Ik kan volledig met je meegaan v.w.b. de voor/achtergrond. Echter, ik heb deze dingen nog staan en bij gebrek aan een echt mooi, verweerd hok gebruik ik ze dan maar.
Maar inmiddels heeft er alweer een nieuw idee in m'n hoofd wortel geschoten en dat zal zónder deze 'planken' zijn :wink:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Ina schreefCOLONNa 2 jaar niet in de studio te hebben gestaan, kreeg ik vandaag zomaar ineens het idee om met onze hond de eerste stappen maar weer 'es te zetten.
Omdat ik er tóch weer even in moest komen en het voor onze vrolijke vriend ook volkomen nieuw was, ben ik zonder ook maar een gram verwachting aan het klusje begonnen.
De hond was zeker "hondsmoe" van de eerste stappen .... of is hij nog van plan het te gaan doen.
Mooie foto's Ina.
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar