spotten op schiphol

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
jorie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2010 16:40
WoonplaatsCOLON made

ik ben vandaag met mijn ouders eens een keer naar schiphol geweest om vliegtuigen te spotten. Was voor mij de eerste keer daarom heb ik ze in de testcase geplaatst. Vet ze zelf redelijk geslaagt.
1.

10215

2.

10216

3.

10217

4.

10218

5.

10219

6.

10220

Canon EOS 70D / Canon EOS 1000D gripped / Samyang 8mm f/3.5 Fisheye / Canon EF 17-40mm f/4 L USM / Canon EF 50mm f/1.4 USM / Canon 430EX II / Canon EF 70-200mm F/4 L USM

Site waar mijn foto's op staan: http://www.jorieslagmolen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
ceesd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 748
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2009 17:47
WoonplaatsCOLON Westland

Eigenlijk zijn de vliegtuigen allemaal wel wat onderbelicht, te donker dus.
Foto 5 heeft wel sfeer maar had een fractie eerder genomen mogen worden. Jammer n.l. van die takken net voor het toestel.
Foto 1 zou ik weggelaten hebben. Deze kan vanwege het tegenlicht en de posterisatieringen zo de prullenbak in.

grt, Cees :wink:
Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen.
Gebruikers-avatar
jorie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2010 16:40
WoonplaatsCOLON made

ceesd schreefCOLONEigenlijk zijn de vliegtuigen allemaal wel wat onderbelicht, te donker dus.
Foto 5 heeft wel sfeer maar had een fractie eerder genomen mogen worden. Jammer n.l. van die takken net voor het toestel.
Foto 1 zou ik weggelaten hebben. Deze kan vanwege het tegenlicht en de posterisatieringen zo de prullenbak in.

grt, Cees :wink:
heey cees
bedankt voor de reactie. Nu ik zelf naar de foto's kijk zijn ze inderdaad wat onderbelicht maar vind het zelf niet zo heel erg. Dat van foto 1 vond ik juist wel wat wat hebben.
Canon EOS 70D / Canon EOS 1000D gripped / Samyang 8mm f/3.5 Fisheye / Canon EF 17-40mm f/4 L USM / Canon EF 50mm f/1.4 USM / Canon 430EX II / Canon EF 70-200mm F/4 L USM

Site waar mijn foto's op staan: http://www.jorieslagmolen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar