Canon Nederland N.V. kondigt een nieuw reparatiecentrum aan

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Canon Nederland N.V. kondigt vandaag een nieuw reparatiecentrum aan, waar de consumenten producten (CCI) gerepareerd kunnen worden. Dit reparatiecentrum is Techrepair te Bergen op Zoom en zal de reparaties doen naast het reeds bestaande reparatiecentrum Digital Service Point te Nederweert. Beide reparatiecentra hebben de beschikking over een team ervaren Canon technici.

Helaas zal de samenwerking met ETB te Roosendaal gaan stoppen, vanwege beëindiging van de bedrijfsactiviteiten van ETB. Uitstaande reparaties zullen uiteraard in goede orde worden afgehandeld. Canon staat hier garant voor.


Vanaf heden kunnen de te repareren Canon producten dus aangeboden worden bij zowel Techrepair als Digital Service Point.

CodeCOLON Alles selecteren

Techrepair                                                     Digital Service Point
Joulehof 1                                                               Hulsenweg 4
4622 RG Bergen op Zoom                                        6031 SP Nederweert
Tel: 0164-244222                                                    Tel: 0495 622621
www.techrepair.nl                                                    info@dsp-bv.com
info@techrepair.nl
parts@techrepair.nl
doa@techrepair.nl
De website van Techrepair zal op korte termijn on-line zijn, zodat dealers de reparaties kunnen aanmelden en de status hiervan online kunnen volgen.
Dealers kunnen voor vragen omtrent dit bericht contact opnemen met de Canon account manager of met John Tukker op j.tukker@canon.nl

[Met dank aan Christianos!]
Laatst gewijzigd door 1 op boels069, in totaal 3 keer gewijzigd.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Op DPZ staat dat ETB failliet is ... ook beëindigen van bedrijfsactiviteiten, natuurlijk, maar net even anders... :(
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Waren ze te langzaam of zo ;)
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

En niet te vergeten www.rofarepair.nl in Den Haag is ook een erkend repaircentrum met een hele goede service.
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Zeker, heb goede ervaringen met Rofa en DSP trouwens.
Maar wat ik me afvraag: Waarom de twee centra beide in het zuiden des lands, voor mij mooi, maar voor b.v. VFrood minder grappig.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Ik blijf het vreemd vinden dat er geen repcent ergens in de randstand wordt opgericht.

Rond Utrecht zou toch wel voor de hand liggen.
(Hoewel het demografische zwaartepunt ergens tussen Leiden en Alphen a/d Rijn ligt)
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Elisabethfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 397
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2007 15:27
WoonplaatsCOLON Fryslan boppe.. Winsum (frl)
CONTACTCOLON

ben benieuwd hoe de ervaringen zullen zijn
[color=red][size=75]Lowepro Roller 3 anders is het niet te huffen.Canon 5D Mark II BG-E6 Canon 1d mark III
Canon EF 70-200 2.8 IS USM Canon EF-50mm 1.4Flitsers 580 I en II www.elisabethfotografie.nl voor al uw foto's [/size][/color]
Gebruikers-avatar
Hayo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2008 13:19
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

uuhmm http://www.techrepair.nl/ werkt bij mij niet is dat bij anderen ook zo?
Canon 60D|Canon EOS 350D|Tamron 17-50MM F/2.8|EF-S 18-55MM|EF-S 55-250MM IS|Canon Speedlite 430EX II|Konig Photo Tripod 30|Lowepro Slingshot 200 AW|Lowepro Nova 1 AW|Praktika MTL3 met Pentacon 50mm F/1.8
FLICKR
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

In tegenstelling tot het algemeen bevinden, in Den Haag werkt het :lol:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Zo dat is wel heftig nieuws zeg!

Hopelijk nemen de opvolgers het werk goed over!

Overigens zelf ook goede ervaringen met RoFa hoor!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
Hayo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2008 13:19
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Oow laat maar het werkt nu wel. Ik had op de link geklikt in het eerste bericht maar daar staat een spatie te veel in.

@boels069 gelukkig woon ik zelf ook in Den Haag :lol:
Canon 60D|Canon EOS 350D|Tamron 17-50MM F/2.8|EF-S 18-55MM|EF-S 55-250MM IS|Canon Speedlite 430EX II|Konig Photo Tripod 30|Lowepro Slingshot 200 AW|Lowepro Nova 1 AW|Praktika MTL3 met Pentacon 50mm F/1.8
FLICKR
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Bergen op Zoom ligt ook al weer lekker centraal :o
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Dat is alleen zo omdat ook onze vlaamse vrienden bedient moeten worden. :wink:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar