Free inspection and cleaning for oil spots: 1DIII and 1DsIII

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Free inspection and cleaning for oil spots on EOS-1D Mark III and EOS-1Ds Mark III
http://cpn.canon-europe.com/content/new ... l_spots.do
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Sorry hoor, maar oil spots in die type camera's moet toch gewoon niet mogen kunnen...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Een microliter zou voldoende moeten zijn.
Maar hoe maak je dat een voormalig stoommachinist duidelijk :lol:

Er is iets mis met de produktie/eindcontrole van Canon.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Hé, eindelijk een probleem op de 1D waar ik geen last van heb.

Maar wel netjes dat ze zolang na uitgave nog steeds dit soort dingen oplossen en bekend maken
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ja het is zeker wel netjes, maar moet toch niet mogen zou je zeggen!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
etienne
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 379
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2008 21:17
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONJa het is zeker wel netjes, maar moet toch niet mogen zou je zeggen!
Ik denk dat Canon dus ook wel snapt waarom veel prof's zijn overgestapt op Nikon :roll:
EOS 1D Mk IV | EOS 1D Mk IIN | EOS 5D Mark II | EF15mm fish-eye| EF 24-70 F2.8 L USM | EF 50 F1.8 II | EF 70-200 F2.8 L USM | EF 300mm F2.8 L IS USM | Ex 1.4x II |Speedlite 580 EXII & 430EX
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik heb er ongelofelijk last van gehad, nu na 4x nat cleanen ben ik er eindelijk vanaf... komen ze er nu mee:(

Ga hem toch mooi insturen! Dan ook meteen die andere fixes er maar even bij
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
bacteria
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2009 20:24
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik heb er ook last van. Van die vreemde kringachtige vlekken. Heb het vandaag op de Canon site gemeld. Ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat...
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Werd vanochtend gebeld, best snel dus al!

Ik ga hem donderdag brengen naar Nederweert. Halen/brengen kon ook maar dat kost me dan 2 dagen extra. Volgende week weet ik meer. Eigenlijk ben ik de kringen al kwijt, heb al drie keer nat gereinigd :x.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
bacteria
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2009 20:24
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik werd afgelopen woensdag gebeld (door Nederweert) en hij wordt de 8ste juni opgehaald en dan netjes voor het weekend weer met DHL thuisbezorgd. Paar uur na het telefoontje nog een bevestigingsemail gekregen. Gaat tot nu toe allemaal zeer correct en vlotjes.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ben donderdag lang gegaan bij DSP in Nederweerd.
Ik kon er op wachten onder het genot van een bak koffie. Na drie kwartier liep ik weer naar buiten met een pratig schoongemaakt apparaat met alle modificaties. Goed geregeld dus. Het zal mij benieuwen. Nog geen tijd gehad echt te kijken of ik verschil zie (wel dat ik al m'n settings kwijt was).
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar