Canon launches flagship .. home photolab All-In-One printer

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Canon has announced it is to replace its range-topping PIXMA MP970 with a new high-end All-In-One, set to bridge the gap between the company’s standard A4 devices and its PIXMA Pro printers. The stylish PIXMA MP980 incorporates a host of new technologies that will provide users with a mini digital and analogue photolab, as well as printing normal documents on plain paper for unparalleled high-speed home productivity.
http://www.canon-europe.com/About_Us/Ne ... source=rss
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Ernst-Jan
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1014
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 17:05
WoonplaatsCOLON Nieuw-Weerdinge
CONTACTCOLON

Hier stond niets over deze nieuwe printer, maar weer eens iets over de nog niet verschenen opvolger van de 5D :roll:
60D | 400D | EX 430 II | 17-50 2.8 | 50 1.4 | 70-200 4.0L
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Jaja, daar print je beter mee :lol:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Niet Kennen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 259
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2006 15:25

En ook hier
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

En hier stond wederom iets over de 5D
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

boels069 schreefCOLONJaja, daar print je beter mee :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Een heel verhaal, zonde van de tijd, want ook deze keer ging het niet over de printer
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

[censored] man, weer geen zinvolle post over de printer, maar ook hier ging het over de 5D
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Misschien was het nog niet duidelijk dat het niet over de 5D ging, maar over een printer.
Ik word zo ******-ziek over al dat 5D geneuzel wat overal de kop opsteekt :?
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Mooie printer. Afbeelding

:mrgreen:

Maar of iemand die op zoek is naar een professionele (afdruk)kwaliteit printer dit multi-functioneel apparaat aan zal schaffen blijft voor mij de grote vraag.

Ik stel me zo voor dat iemand die pro-kwalitiet afdrukken wil maken, sowieso al op een hoog niveau bezig is en waarschijnlijk al over een hoge kwaliteit scanner beschikt.
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

....ehhhhmmm....
:oops: :oops: :oops:
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Misschien moet je het topic dan maar sluiten en een boek gaan lezen. Je mag best melden dat je andere inhoud wilt als moderator, maar verwijderen zonder overleg is not done!

Dat wij ons niet houden aan een topic inhoud is wat anders, maar dit is moderator gehalte van 3x niks.

Modereren is wat anders dan blokkeren en verwijderen!


Jammer dat had ik niet achter jou gezocht en ik bied mijn excuses aan bij deze voor het niet inhoudelijke. Ik verwacht echter OOK een dergelijke iets van jouw kant!

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

Naja, ik geef Jeroen wel gelijk. Mijn excuses voor het afdwalen.

Ik heb echter wel het idee dat deze mod techniek ook flink wat off-topic reacties oproept. :roll:
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

Nou als dit moderaten is :oops: :oops: :oops:

Als dit nou de eerste keer dat ik dit zie maar de laatste tijd zie ik dit meer van dejong1racing. Erg jammer voor zo'n leuk forum.

Chris
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

Oke, het is leuk dat mensen hier hun mening over willen delen, maar ga het aub niet al teveel opblazen. Het is maar een kleine mod in wat posts die er gemaakt zijn. Een moderator is ook geen 100% objectief persoon en doet dus ook handelingen die naar zijn/haar mening voor de hand liggend zijn.

Het is en blijft een leuk forum, de kunst is het ook gewoon zo leuk mogelijk te houden, ondanks dat er soms wat dingen gebeuren die je niet aanstaan. Kijk er doorheen... Misschien volstaat een PB'tje beter als je over de manier van modden wilt discussiëren.
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Ter vergelijk:
Epson introduceert drie inkjetprinters voor de klein-zakelijke markt
http://www.epson.nl/content/NL/nl_NL/ne ... ilocal.htm
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Bastie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2008 15:02
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Wat is een 5D?

[modbreak, oneshot]Uit voorgaande posts van jou kan ik opmaken dat jij heel goed weet wat een 5D is. Wat is precies de reden dat jij deze post plaatst? Ik stuur je ook nog even een PB, want eigenlijk zou ik deze post graag verwijderen...
16-35/2,8 | 35/1,4 | 50/1,4 | 85/1,2II | 70-200/2,8 IS | 135/2 | TS 45/2,8

contemporary Dutch flower still life photography - http://www.basmeeuws.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

En om even alle 'ophef' in de kiem te smoren; als je het niet eens bent met een actie van een moderator, dan doe je jezelf, de mod en de leden een plezier door dit in een pb aan de mod of desnoods een andere mod mede te delen.

Voor wat betreft deze actie; of een mod nou linksom of rechtsom gaat, het is en blijft een ingreep die ik volkomen terecht vind, gezien de aard van oorzaak. Vraag anders middels pb waarom deze ingreep op deze wijze plaatsvond, want vaak steekt er een reden achter :wink:

En nu over printers...
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Ik denk dat alle posts wel weg kunnen en alleen het linkje van Boels enig nut heeft. (enkeling daargelaten ofcourse :wink: )

Misschien een nieuw topic openen over de 5d schijnt erg gewild te zijn :mrgreen:
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Johnalb

Gumpje schreefCOLONEn om even alle 'ophef' in de kiem te smoren; als je het niet eens bent met een actie van een moderator, dan doe je jezelf, de mod en de leden een plezier door dit in een pb aan de mod of desnoods een andere mod mede te delen.

Voor wat betreft deze actie; of een mod nou linksom of rechtsom gaat, het is en blijft een ingreep die ik volkomen terecht vind, gezien de aard van oorzaak. Vraag anders middels pb waarom deze ingreep op deze wijze plaatsvond, want vaak steekt er een reden achter :wink:

En nu over printers...
Dan kan je nog wel meer modereren op dit forum. Een concequente uitvoering van een beleid voorkomt deze discussie. Maar dat is wel meer aan de orde geweest :(
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar