Nieuw nieuws, heet van de naald

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Sinds kort hebben we een nieuwsrubriek op EOS Digitaal.

De ontwikkelingen op digitaal gebied gaan zo snel dat het ons een mooi moment leek om dat allemaal eens onder 1 noemer te gaan scharen.

In deze cattegorie vind u de laatste nieuwtjes over bijvoorbeeld nieuwe camera's, nieuwe software, firmware-updates en allerlei andere wetenswaardigheden.

Maar dat moet natuurlijk wel allemaal in goede banen geleid worden. Daarom hebben we een nieuwe functie in het leven geroepen; De redacteur. En die plaats wordt opgevuld met onze razendsnelle Jan Boels
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Brakel
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2164
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 18:29
WoonplaatsCOLON Joure

Juiste man op juiste plaats

Succes Jan met je nieuwe rubriek :lol:

gr
Ronald
Niet geschoten is zeker mis...
Ernst-Jan
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1014
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 17:05
WoonplaatsCOLON Nieuw-Weerdinge
CONTACTCOLON

Zozo 2 fulltime banen: 65+'er en redacteur :)
60D | 400D | EX 430 II | 17-50 2.8 | 50 1.4 | 70-200 4.0L
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

Veel succes Jan! We weten dat jij dit ... :P
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Eigenlijk behoeft Jan geen introductie.
Hij heeft zich al in het verleden bewezen :wink:

Succes Jan.

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Verplicht abonneren voor iedereen die op de hoogte wil blijven ?
arjan t
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 300
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2005 17:11
WoonplaatsCOLON Hulsen (Overijssel)

Fantastisch idee!! Veel succes Jan.

groeten,

Arjan.
Gebruikers-avatar
mriessen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 252
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2007 22:14
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Ik juich het toe! 8)
Groet,
Markus

Canon EOS 7D Mark II met een grote glazen bol..... ;-)
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Het is nu wel komkommertijd en oud of achterhaald nieuws is geen nieuws.
'k Kan moeilijk komen met de eerste EOS-camera, hoewel: :lol:
Canon's first EOS camera had the latest technologies including a super microcomputer and a Canon-developed BASIS sensor for high-precision AF. The EOS 650 boasted incomparable autofocusing. Each EF lens has its own optimum built-in motor for autofocusing, and only electronic signals are exchanged between the lens and camera body. It is an ideal AF system. Since there is no high-torque driving noise, autofocusing is quick. The high-precision Ultrasonic Motor (USM) was also developed successfully. EOS was the start of a new and unique series of AF SLR cameras.
EOS650
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Heb je wel voldoende verlofdagen gevraagd Jan, want het is 'best druk in je eentje'... :P :D
Zó en nu heb ik ook een abonnement op deze leuke rubriek....er komt tenslotte ooit binnenkort een nieuwe 5D :idea: :wink: :D
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Clemens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2008 18:21
WoonplaatsCOLON Oisterwijk

Heel veel plezier met het vergaren en kenbaar maken van alle nieuwtjes / snufjes / hebbedingetjes. Als het goed is zit in je standaard uitrusting een speurneus en een vergaartas.

Grtz

Clemens
Wat je niet ziet kun je niet vastleggen
EOS 400D | Canon EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM | Tamron AF 70-300 LD 1:4-5.6 Macro (1:2) | Ace Close-Up set | Samsonite backpack | mijn volgende lens wordt een macro ongeveer 100mm
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

boels069 schreefCOLONHet is nu wel komkommertijd en oud of achterhaald nieuws is geen nieuws.
'k Kan moeilijk komen met de eerste EOS-camera, hoewel: :lol:
Canon's first EOS camera had the latest technologies including a super microcomputer and a Canon-developed BASIS sensor for high-precision AF. The EOS 650 boasted incomparable autofocusing. Each EF lens has its own optimum built-in motor for autofocusing, and only electronic signals are exchanged between the lens and camera body. It is an ideal AF system. Since there is no high-torque driving noise, autofocusing is quick. The high-precision Ultrasonic Motor (USM) was also developed successfully. EOS was the start of a new and unique series of AF SLR cameras.
EOS650
Ah nostalgie. Mijn eerste Canon. Hij staat nog in de kast. :lol:
groetjes,
Rob
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

boels069 schreefCOLON'k Kan moeilijk komen met de eerste EOS-camera, hoewel: :lol:
EOS650[/quote]

Hee, mijn eerste EOS!! Geweldige camera trouwens, heb ik jaren met heel veel plezier mee gewerkt. En ik was bij de eerste rolletjes ontzettend verbaasd over de kwaliteit van de belichting-keuzes! Dat is gelukkig niet veranderd, alleen maar ten goede.

Veel succes Jan, lijkt me jou op het lijf geschreven deze functie!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

dejong1racing schreefCOLONSinds kort hebben we een nieuwsrubriek op EOS Digitaal.

De ontwikkelingen op digitaal gebied gaan zo snel dat het ons een mooi moment leek om dat allemaal eens onder 1 noemer te gaan scharen.

In deze categorie vind u de laatste nieuwtjes over bijvoorbeeld nieuwe camera's, nieuwe software, firmware-updates en allerlei andere wetenswaardigheden.

Maar dat moet natuurlijk wel allemaal in goede banen geleid worden. Daarom hebben we een nieuwe functie in het leven geroepen; De redacteur. En die plaats wordt opgevuld met onze razendsnelle Jan Boels
Haalt de redacteur ook taal- en spelfouten uit teksten? :lol:

Ik vind het een goede zaak! Helaas zal de heer Boels zichzelf wel vaak moeten corrigeren, tenzij hij alleen berichten plaatst uit betrouwbare bron (De producent).
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Zo, het eerste min-of-meer nieuwtje is geplaatst :wink:
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... highlight=
Ik heb er voor gekozen om er meteen een slotje op te doen, dan blijft het, ook later, overzichtelijk.
Uiteraard is het mogelijk om reacties te geven, maar dan in een apart topic "Reacties".

Het nieuws is wel al een paar dagen oud, maar gezien het aantal posts over scherpte- en autofocusproblemen toch wel actueel.

---
@Allemaal:
Heel veel dank voor de bemoedigende woorden!
Mocht ik nieuws gemist hebben of vind je de selectie te eenzijdig: PB me dan!
Mijn fiets spoort beter dan ik.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar