facebook naar de 100 likes

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

De fanpagina van EOSdigitaal op facebook heeft de 100 likes gehaald. Een mijlpaal die we zeker even willen noemen. We hebben onlangs onze activiteiten op facebook aangepast. We zien mensen graag op de website om foto's te bespreken en met elkaar te praten over fotografie. De ledenpagina hebben we dan ook stil gezet en we richten al onze aandacht op de fanpage. Omdat veel mensen dagelijks te vinden zijn op facebook zullen wij hier de laatste nieuwtjes van de site en het forum melden op facebook. Juist door deze twee te koppelen hopen we jullie van dienst te zijn in het dagelijks op de hoogte blijven van alles wat hier gebeurt.

Volg je ons nog niet, like ons dan snel op https://www.facebook.com/EosDigitaal
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

nooit geweten dat "wij" een Facebook pagina hebben. Gelike maar even gelijkt :D

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind dat echt onzin. Ik ken sites met meer dan 500 likes en bij ieder nieuw bericht staan er hooguit 10 reacties. Wat heb je daar nu aan?
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Je moet natuurlijk wel ergens beginnen hé :) Aantallen zijn geen doel op zich, maar 't is toch even leuk om te noemen voor degenen die het wél leuk vinden.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

jonggolde schreefCOLONIk vind dat echt onzin. Ik ken sites met meer dan 500 likes en bij ieder nieuw bericht staan er hooguit 10 reacties. Wat heb je daar nu aan?
Duidelijke mening :wink: Er is bij anderen wel een behoefte en de 100 likes was voor ons een aanleiding dit weer onder de aandacht te brengen. Of je er gebruik van maakt is een keuze.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Het aantal likes zegt wel degelijk iets. Het zegt iets over de naamsbekendheid. Natuurlijk zegt het niets over de betrokkenheid. En om eerlijk te zijn heb ik liever betrokkenheid op het forum dan dat er reacties op FB komen.

Het is promotiemateriaal, en we mogen blij zijn dat er "zoveel" mensen zijn die van ons bestaan weten. Zo komen onze acties (wedstrijden, foto van de maand, etc.) onder de aandacht. In ieder geval meer dan als we dat niet zouden doen.
Gebruikers-avatar
seoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1144
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010 10:50
WoonplaatsCOLON nijmegen

Hoewel ik geen reden zie waarom je eosdigitaal niet zou promoten op FB,
ik twijfel ernstig aan de functie.
FB is in mijn ogen totaal ongeschikt als portal voor een bedrijf.
Het kost je veel tijd en met een beetje pech wordt je publiekelijk aan de schandpaal genageld.|

Ik maak dankbaar misbruik van FB van bedrijven, als ze me iets flikken dan ga ik vol in discussie en maak ik hele slechte reclame voor het bedrijf.
Niet dat ik zie hoe dit voor eos-digitaal een probleem kan vormen, toch lijkt het mij wijs om jullie daarop te wijzen.

Verder is het auteursrecht/gebruiksrecht tav foto's van FB zo dramatisch slecht voor de fotograaf dat een FB boycot meer op z'n plek zou zijn geweest.

Dit alles gezegd hebbende, toch veel succes.
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar