Eerste HDR poging

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Flevospotter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 19:01
WoonplaatsCOLON Almere-Stad
CONTACTCOLON

Leuker kunnen we het niet maken

Een van de opmerkelijkste gebouwen in Almere is dat van de Belastingdienst.
Ik heb er een HDR foto van gemaakt zodat de kleuren er wat beter uitkomen. Hiervoor heb ik een trial versie van Photomatix gebruikt. Ik wil eerst even wat meer HDR maken, kijken of ik het ook leuk vindt om te doen alvorens ik overga tot aanschaf van een vrij prijzig software pakket.
Laat vooral weten wat goed is en waar ik nog op moet letten. HDR is voor mij nog nieuw, dus tips zijn welkom.


Afbeelding
Leuker kunnen we het niet maken by Maarten Otto, on Flickr

Afbeelding
Gekleurde-hoek by Maarten Otto, on Flickr
Regelmatig op het juiste spoor...
EOS 6D: Tamron 24-70 f2.8 . Canon 70-200 f2.8L IS II USM . Canon 50mm f1.8 . Samyang 14mm f2.8 . Tamron 150-600 (BigRon)
EOS M3: 22mm f2
flickr
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

ik vind de kleuromzetting hier wel erg gaaf.
wel een paar kleine puntjes (m**n**ken van mijn kant zeg maar :lol:)
foto 1 linksonder dat groene stukje, leidt af en maakt de foto 'rommeliger' en minder strak.
en bij foto 2 had rechtsonder nog wel iets meer van dat schuine stukje zichtbaar mogen zijn.

en je mag de foto's ook wat groter plaatsen (1024x900) dan kunnen we ze nog beter bekijken.
gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Mooie kleuren, absoluut!
Nicole30

heel mooi gedaan!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar