Maansverduistering 2013

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Herdervriend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 339
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2011 22:18
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Maansverduistering 2013

Beste,

Gisteravond, 25 april 2013, was het weer zo ver...Er stond een maansverduistering, al dan niet gedeeltelijk, op de agenda.

Dus, ben gisteren even snel naar mijn plekje wezen fietsen en heb daar de foto's gemaakt. Welke ik hierbij met jullie wil delen.

Graag hoor ik tips over hoe het beter kan. Weet namelijk wel dat er problemen zijn. Maar ik weet niet hoe ik kan zorgen dat de volgende keer ik ze niet heb.
(Bij 600 x 400 zoals u hier ziet, zijn de foto's mooier althans dan als je ze op volledige grote bekijk, want dan zie je onscherpte/pixels etc.)

Afbeelding
De maan zelf

Afbeelding
Mijn favoriete foto van deze avond.

Heb natuurlijk meer foto's gemaakt. Maar deze 2 vond ik persoonlijk het beste gelukt.

Bedankt voor het kijken en de meningen.

Met vriendelijke groet,

Herdervriend
Bron: http://www.rfgfotografie.nl/?p=776" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Foto 2 spreekt mij het meeste aan, hoe langer je er naar kijkt hoe meer je ziet. ik denk dat wanneer je hem groter ziet hij er nog beter uitkomt. mooi gedaan.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar