Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe, tweedehands, laptop om mee in Lightroom Classic te werken.
Mijn huidige laptop heeft slechts 8gb RAM geheugen en een videokaart met slechts 2gb VRAM. Met al die uitbreidingen en AI taken is dat tegenwoordig gewoon veel te weinig, of je moet heel erg ...
Er zijn 10 resultaten gevonden
- 21 Mei 2026 08:52
- ForumCOLON Computers, Software & Websites
- OnderwerpCOLON Welke laptop voor werken in Lightroom Classic inclusief AI taken
- ReactiesCOLON 0
- BekekenCOLON 43
- 21 Okt 2024 10:40
- ForumCOLON Camera's & Instellingen
- OnderwerpCOLON Ik kan de NL taal niet instellen in in menu EOS 6D
- ReactiesCOLON 0
- BekekenCOLON 77
Ik kan de NL taal niet instellen in in menu EOS 6D
Beste mede fotografen,
Ik heb onlangs op Marktplaats een EOS 6D gekocht.
Ik kan echter in het menu de Nederlandse taal niet selecteren. Sterker nog, ik heb die optie niet eens.
Ik kan kiezen uit Engels en twee Aziatische talen. Verder heb ik geen keuze.
De firmware is de laatste versie.
Wie kan mij ...
Ik heb onlangs op Marktplaats een EOS 6D gekocht.
Ik kan echter in het menu de Nederlandse taal niet selecteren. Sterker nog, ik heb die optie niet eens.
Ik kan kiezen uit Engels en twee Aziatische talen. Verder heb ik geen keuze.
De firmware is de laatste versie.
Wie kan mij ...
- 06 Jun 2021 22:48
- ForumCOLON Dieren
- OnderwerpCOLON Grasmus in de ochtendzon.
- ReactiesCOLON 8
- BekekenCOLON 2171
- 06 Jun 2021 22:47
- ForumCOLON Dieren
- OnderwerpCOLON Grasmus in de ochtendzon.
- ReactiesCOLON 8
- BekekenCOLON 2171
Re: Grasmus in de ochtendzon.
Dank je wel voor dit scherpe en zinnige compliment Hubble!hubble schreefCOLON 06 Jun 2021 21:10 Er mooie foto.
Lekker scherp waar hij scherp moet zijn en een eigenzinnig zinnige uitsnede.
Groet,
Ronald
- 06 Jun 2021 20:10
- ForumCOLON Dieren
- OnderwerpCOLON Grasmus in de ochtendzon.
- ReactiesCOLON 8
- BekekenCOLON 2171
- 06 Jun 2021 20:02
- ForumCOLON Dieren
- OnderwerpCOLON Buteo buteo
- ReactiesCOLON 8
- BekekenCOLON 1762
Re: Buteo buteo
Prachtige foto!!!
- 19 Mei 2021 10:41
- ForumCOLON Dieren
- OnderwerpCOLON Ijsvogel met prooi
- ReactiesCOLON 6
- BekekenCOLON 1504
Re: Ijsvogel met prooi
mooie vangst van vogel en fotograaf. Jammer van het onscherpe blad(?) rechts, maar ja kun je niet altijd voorkomen :-)
Michiel>=-
Dankjewel voor je reactie Michiel. Tja, dat onscherpe blad is inderdaad wat minder. Maar ik moest snel zijn, dat diertje is zo vlot weer weg :wink: Tips om dit ...
- 19 Mei 2021 10:37
- ForumCOLON Dieren
- OnderwerpCOLON Vink op hekwerk
- ReactiesCOLON 7
- BekekenCOLON 1872
Re: Vink op hekwerk
Dank je wel voor je reactie en je tips Michiel! Ik ga er mee aan de slag!mikeeagle schreefCOLON 19 Mei 2021 08:50 mooi vinkje. Wellicht een iets andere uitsnede met vogel iets minder centraal, of wellicht eens een portret uitsnede proberen? Het dingetje tegen de bovenrand zou ik even wegpoetsen.
Michiel>=-
- 19 Mei 2021 08:42
- ForumCOLON Dieren
- OnderwerpCOLON Vink op hekwerk
- ReactiesCOLON 7
- BekekenCOLON 1872
Vink op hekwerk

250mm
f/5.6
EOS 1600
Geen flits
Canon EOS 2000D, Canon E-S 55-250mm IS
- 19 Mei 2021 08:38
- ForumCOLON Dieren
- OnderwerpCOLON Ijsvogel met prooi
- ReactiesCOLON 6
- BekekenCOLON 1504
Ijsvogel met prooi

Exif: 1/1000
250mm
f/5.6
ISO 6400
Geen flits
Canon EOS 2000D, Canon EF-S 55-250mm IS

