binnen lokatie als het slecht weer is

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Wie weet er leuke binnen lokaties om foto's te maken als het slecht weer is.
Onderwerp maakt niet zoveel uit.
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Gebruikers-avatar
Marcel174
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2010 10:31
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Ik vind de vraag wel erg sumier..

Je zoekt een binnenlokatie om te fotograferen en het onderwerp maakt niet uit.

Je huiskamer is ook een binnenlokatie en er staan genoeg onderwerpen de je kan fotograferen.

Ik mag toch aannemen dat je echt wel iets voor ogen hebt om te fotograferen want zomaar een binnenlokatie vragen zonder onderwerp is denk ik een beetje doelloos.

Gr Marcel
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Slecht weer is geen reden om binnen te zitten, maar zoals Marcel zegt, je eigen woning. Binnenhuisarchtectfotografie.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
Marcel174
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2010 10:31
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Begrijp me niet verkeerd. Het is niet bedoeld om af e zeiken.
Zelf heb ik ook wel eens het dilemma. Dan moet ik gewoon met mijn toestel op pad maar je moet dan wel echt eerst zorgen voor een onderwerp.
Er is nl ontzettend veel wat je kan fotograferen. Denk aan een kerk of in een autogarage e.d. Maar die dingen kan je zelf ook verzinnen.

Wat ik wel eens doe is gewoon de auto pakken en een stukje rijden (meestal even over de HV) en dan kijken of ik nog iets zie. Dan hoef je de auto ook niet uit.
Vaak kom je dan ook weer met niets terug want wild laat zich met slecht weer ook niet echt zien maar toch ben je even op pad geweest.

Ik zie dat je uit Beverwijk komt. Zoiets zou je evt kunnen doen in de haven van Amsterdam. als je niet nat wilt worden. Met de auto rondrijden totdat je iets moois ziet, raampje open, rijstzak op de deur leggen voor stabiliteit en afdrukken maar.

Is maar een tip.
Het is maar net wat je er voor over hebt met slecht weer.

Gr Marcel
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

of ga druppelfotografie proberen, op youtube is hier heel veel over te vinden wat inspirerend werkt
Herdervriend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 339
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2011 22:18
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Koop een weer hoes en een regen jas. Misschien een idee? Hoef je bij dit rot weer niet binnen te zitten xD
Gebruikers-avatar
martindd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 741
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Thuis

Misschien op een NS-station - Amsterdam CS ? ( ik roep maar even wat? ) Er zijn
wel wat regels voor. op de site van NS staat vast wat meer over geschreven en denk ook meteen aan andere regels mbt het al
dan niet herkenbaar zijn van personen op een foto. ( denk ook aan hun rechten en jouw plichten ).
Ook op dit forum staat er al wat over geschreven.

Wat een gedoe eigenlijk voor een foto. :mrgreen:

Succes in ieder geval!!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Claudia007 schreefCOLONWie weet er leuke binnen lokaties om foto's te maken als het slecht weer is.
Onderwerp maakt niet zoveel uit.
De dierentuin? Burgers Zoo bijvoorbeeld heeft grote overdekte delen, waar het heerlijk fotograferen is. Zowel dieren als planten kun je daar prima oefenen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Bij sommige wek ik blijkbaar de gedachte dat ik niet tegen regen kan :roll:
Voor een ernstig spring ongeluk was ik dag en nacht op de manege. En als je paarden klaar moet maken voor wedstrijden dan kan je niet wachten tot het droog is. Daarnaast loop ik met weer en wind buiten ik heb daar een wind en water dichte jas en laarzen voor :mrgreen:
Bij mijn plaats staat beverwijk maar ik ben een Rotterdamse ....niet zeiken maar poetsen. Mijn opa zou spontaan terug komen als ik miep over regen
. Sterke ik loop met cam en al door de zee en zit dan helemaal onder.....nee een watje ben ik niet.....maar ik ben niet alleen :lol:

NS station is idd leuk heel leuk en heb ik nog nooit gedaan.....haven is ook gaaf....diergaarden ook top ......ik ga het in de groep gooien :wink:
Ik ken de regels en ik maak nooit zomaar foto's op het grondgebied van een ander :wink:

Waterdruppel test ben ik wel ff klaar mee. Volgende maand maar weer :wink:

O en foto's maken van uit de auto is wel een hobby van me maar dan wel met 120 :mrgreen:

sommige mensen plaatsen leuke binnen lokaties gezocht dus zelf vond ik het geen vreemde vraag gezien ik bijna alles leuk vind.
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Herdervriend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 339
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2011 22:18
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

FF verkeerde reactie plaatsen xD

Binnen xD FF endoscoop pakken (of hoe zoiets ook heet) xD Kun je je binnenste fotograferen xD

Ga eens naar een museum:) (Niet de Louvre, want daar mag je niks xD maar gewoon een simpele).

Of, wacht even een paar jaar/maanden en ga na de Autorai

Of een binnenkant van de kerk, erg mooie patronen.
Gebruikers-avatar
Ramonster73
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2009 02:04
WoonplaatsCOLON Noordoostpolder

Ook en leuke locatie is de orchideeën hoeve te Luttelgeest.
Er lopen amateurs met duurdere apparatuur rond dan de prof's
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Ramonster73 schreefCOLONOok en leuke locatie is de orchideeën hoeve te Luttelgeest.
Klopt dat is idd heel leuk.

Maar het zal niemand verbazen dat ik op het strand van wijk aan zee was :roll: er lig naar een schip op de kust vast.
Dus binnen lokatie is er niet van gekomen :mrgreen:
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

@claudia, op het schip misschien?
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

whahahahaha wat denk je zelf :mrgreen:
Ik heb wel in de zee gestaan dus als er iemand last had van een irritant mens met groene jas die in de zee stond dan was ik dat :oops:
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar