Formido Finale Races CPZ 2011

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
EOS20D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2005 07:29

Afgelopen weekend vonden op het Circuit Park Zandvoort de Formido Finale Races plaats. Niet alleen de klassen uit het Dutch Power Pack kwam hierbij aan bod (Dutch Renault Clio Cup, Dutch GT4 enz.), maar ook het FIA GT3 European Championship was afgereist naar het duinencircuit voor haar laatste twee races van het seizoen. 18.000 toeschouwers genoten onder een strakblauwe hemel van de snelle bolides, de mooie gidgirls en het lekker weer. Hieronder een kleine impressie (die ik los plaats van enkele andere omdat ik het niet netjes vind ze zomaar onder iemands ander topic te plaatsen en ik zo makkelijker evt. feedback kan terugvinden).

0.Afbeelding

1.Afbeelding
De kampioen van de Dutch Renault Clio Cup 2011, Sebastian Bleekemolen.

2.Afbeelding
De Radical Cup deelnemers maken zich op voor de start van de allerlaatste race voor 2011, die werd gewonnen door Junior Strous, tevens kampioen.

3.Afbeelding
Concentratie bij gastrijder Tom Coronel

4.Afbeelding
Strous kreeg de overwinning niet in zijn schoot geworpen en is hier in fel gevecht met Tom Coronel

5.Afbeelding
Natuurlijk konden de fraaie gridgirls ook dit keer niet ontbreken

6.Afbeelding
Het Dutch GT4 tijdens de opwarmronde voor de lange, 50 minuten durende race.

7.Afbeelding
De enige Corvette Z6 die nog meestreed binnen het GT4 kampioenschap, o.a. bestuurd door Jeroen Bleekemolen

8.Afbeelding
Twee FIA GT3 deelnemers, waarvan de achterste Lambo werd bestuurd door de Nederlandse gastrijder Henry Zumbrink

9.Afbeelding
Een BMW Z4 bestuurd door de Nederlanders Den Boer en Vos

Meer autosportfoto's zijn te vinden op mijn site: http://www.schimmel.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Greetz, Edwin Schimmel
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Jammer dat bij verschillende foto's scherpte mist. Je hebt wel een leuke afwisselende serie neergezet. Wel vind ik sommige auto's te krap in hun kader zitten. ook de schuine composities vind ik niet altijd er goed bij passen.
Nog niet echt showcase foto's er zijn nog wel wat punten waar op geoefend en bewerkt kan worden.
Succes Edwin
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Een afwisselende serie.
Jammer dat bij enkele foto's de auto's wat weinig ruimte hebben in de rijrichting, maar dat heeft misschien met persoonlijke voorkeur te maken.
Bij de laatste foto ligt de scherpte op de deur, wellicht was de scherpte op de voorkant van de auto misschien mooier geweest.

Gezien de standpunten had je een accreditatie, maar het lijkt alsof alle racefoto's toch zo'n beetje bij dezelfde bocht zijn geschoten (maar kan me vergissen).....daar was denk ik wel wat meer uit te halen. :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar