Ilse Delange in Leeuwarden

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
feenstra90
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2011 09:54
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Afgelopen Zaterdag was Ilse Delange, bij een Festival in Leeuwarden.
Dit keer ook foto`s waar ze haar ogen open heeft..

Ben wel benieuwd naar de reactie`s.. En evt Tip`s



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
stievie1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1491
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2011 00:01
WoonplaatsCOLON Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Vooral de laatste 2 spreken me erg aan! :)
Goed gedaan naar mijn mening! :)

foto 1 is misschien iets te donker ;)
En kijk even op mijn nieuwe website: http://www.stephenotto.nl !! :mrgreen:
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Ze staat er goed op. Mooie serie.
Gebruikers-avatar
XiaoBianZi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 424
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2007 20:06
WoonplaatsCOLON Veenendaal/Yangshuo

Gave serie van een fotogenieke dame.

Bij deze wat commentaren:

Ik vind de eerste ook wat te donker en te krap gekaderd bij haar rechterhand.

De tweede foto vind ik ook veel te krap gekaderd. Zou een stuk lekkerder kijken met meer ruimte eromheen. Verder een mooie foto met mooie pose (hij kan nog iets scherper).

Foto 3 mag ook iets meer ruimte boven d'r hoofd, maar stoort niet erg. Jammer dat ze zo versholen is achter de mic, maar verder een mooie foto. Mooie pose en uitdrukking.

Foto 4 vind ik het best. Mooie actiefoto en meer ruimte om de foto dan de anderen (maar een ietsepietsie meer zou ik nog mooier vinden).
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Eens even kijken...
leuke serie met een aantal leuke momenten
#1 ZW omzetting is niet zo lekker: Hierdoor valt het gezicht weg. Het feit dat er een lamp opstijgt uit haar hoofd helpt hier niet bij. Ook vind ik de uitsnede wat krap. Ik denk dat dit de zwakste plaat uit de serie is.
#2 prima, misschien een volgende keer eens proberen iets ruimer te kaderen, kijkt nog fijner denk ik
#3 Beeld opbouw vind ik niet verkeerd. De microfoon vind ik heel erg storend hier. Beter even wachten totdat ze haar hoofd van de microfoon weg beweegt?
#4 Gaaf! ZW omzetting heel veel beter. Het gezicht komt er mooi uit zo.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
feenstra90
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2011 09:54
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Bedankt iedereen.

Over foto 1, is is dus te donker en te krap,
Hij is inderdaad wel erg krap.... Nu er zo opgelet word..
Foto 2, vind ik niet echt krap, maar denk ook dat het een meer *eigen mening zal worden*

Foto 3, ja dat is helemaal waar hoor die mic er voor, maar 8 van de 10 foto`s die je maakt heeft ze de ogen dicht..
Maar goed dat is verder geen excuus natuurlijk..

Verder bedankt, ik zal er de volgende keer wat ruimer is zijn met kaderen.... ;)
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Probeer bij het omzetten naar ZW eens een kanaal mixer. Hiermee kun je de helderheid van specifieke kleuren in de ZW omzetting aanpassen. Daarmee zou je het gezicht /de huid (oranje) wat lichter kunnen maken. Voila probleem op gelost ;-). (hoewel, probleem...)

[edit] ik zie nu dat je vorige maand ook al een topic met plaatjes van deze dame hebt gepost. Je #2 daar vind ik wel mooi, ondanks de microfoon. Die zit daaar niet n de weg omdat ik de emotie op het gezicht kan lezen en omdat microffon schuin het beeld in inloapt. Dat lukt me hier bij #3 niet zo goed. Het is verschil is subtiel maar significant in mijn ogen[/edit]
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar