lekker slim

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Hayo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2008 13:19
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Ik las dit net op nu.nl ik hoop niet dat hier op dit forum mensen tussen zitten met dit soort ideeën voor in de toekomst, want je krijgt er een boete voor (kan je toch ent weer even een leuke filter oid voorkopen) :lol:

http://www.nu.nl/binnenland/2466915/pol ... kraan.html
Canon 60D|Canon EOS 350D|Tamron 17-50MM F/2.8|EF-S 18-55MM|EF-S 55-250MM IS|Canon Speedlite 430EX II|Konig Photo Tripod 30|Lowepro Slingshot 200 AW|Lowepro Nova 1 AW|Praktika MTL3 met Pentacon 50mm F/1.8
FLICKR
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Wel mooie foto's voor maar 70 euro. Die foto's hebben weinig mensen ;-)
Gebruikers-avatar
BartvA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2010 20:05
WoonplaatsCOLON Vinkeveen

Onder mom van "je bent lekker bezig Freek". elke boete is natuurlijk zonde van je geld.
Why Nikon When you can Canon.

Genoeg spulletjes volgens veel mensen... Al ben ik het daar lekker niet mee eens :D.
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Haha, pas maar op, misschien zit hij ook op het forum :d
Gebruikers-avatar
tommy-z
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 181
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2009 21:30
WoonplaatsCOLON lingewaal

voor €70 huur je geen torenkraan :P
Canon EOS 500D...Canon 18-55 IS + UV. EF-S 55-250mm F/4-5.6 IS. EF 85mm1.8 EF 50mm1.8 Metz 48 AF-1
Gebruikers-avatar
BartvA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2010 20:05
WoonplaatsCOLON Vinkeveen

Daar heb je natuurlijk wel weer een ontzettend goed punt ;). Mag je je best voor doen om een laddertje voor te huren :D.
Why Nikon When you can Canon.

Genoeg spulletjes volgens veel mensen... Al ben ik het daar lekker niet mee eens :D.
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

Ach waar ik als kind allemaal in heb gezeten: fabrieken in aanbouw, fabrieken in sloop, vuurtorens tijdens de sloop, haven kranen, silo's, schepen en vast nog wel wat interessante bouwsels. Dat hoort een beetje bij het leven.
Gebruikers-avatar
Crazyrooster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2010 18:28
WoonplaatsCOLON Emmen
CONTACTCOLON

Hier de foto's en zijn eigen verhaal!
Canon EOS 1000D | EF-S 18-55 | EF-S 55-250mm IS | EF 50mm f/1.8 II | Fotografie Emmen | Flickr...
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

doei
Laatst gewijzigd door 1 op frank, in totaal 7 keer gewijzigd.
Bart
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2006 15:38
WoonplaatsCOLON 072

frank schreefCOLONDat krijg je als je mensen gaat stimuleren om de hoge iso-waarden eens te testen.
:lol: :D
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Haha...lol..Leuk verhaal ook! :roll:
Laatst gewijzigd door 2 op Judith, in totaal 13 keer gewijzigd.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Wel een beetje een sneu figuur, moet ik zeggen. Allereerst zijn de foto's die hij heeft gemaakt niets bijzonder. Waarom hij omhoog is gegaan? Mij een raadsel. De politie maakt zich zorgen dat hij zelfmoord gaat plegen en hij doet alsof de politie gek is. Niet echt respectvol moet ik zeggen!

En als gezegd, als die foto's nu nog briljant waren...
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

wat een idioot...
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ook triest, die reacties onder het stukje
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

addy101 schreefCOLONDe politie maakt zich zorgen dat hij zelfmoord gaat plegen
Ik ben benieuwd naar jou bron hiervan. Het artikel van Nu.nl rept daar met geen woord over, en zoals te lezen in zijn eigen blog had hij een tweede man aan de grond staan om de politie te vertellen dat het geen zelfmoordpoging was. Laat duidelijk zijn dat ik geen voorstander ben van zijn actie, maar dat ben ik evenmin van aannames als feiten verkondigen.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Gee Geert, misschien heb ik iets te snel gelezen. De wijze waarop hij over de politie spreekt is respectloos en ze konden pas weten dat er geen sprake was van een zelfmoordpoging op het moment dat ze bij de kraan aangekomen waren. Overigens, wat denk je waar de buurtbewoners die de politie hebben gebeld aan gedacht hebben?

En eigenlijk vind ik dat ze de kosten van de politie inzet op hem zouden moeten verhalen...
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Dan doen ze toch ook?

Hij betaalt een boete waarvan de politie weer wordt betaalt ;)

En ze moeten toch iets te doen hebben? :D
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

addy101 schreefCOLONDe wijze waarop hij over de politie spreekt is respectloos
De tijd dat iedereen nog met respect over de lange arm der wet sprak is al wel even vervlogen, wat uiteraard niets goed praat. Als ik sommige tv-programma's zie dan is dit toch nog redelijk netjes, het is maar net waarmee je het vergelijkt. Maar eigenlijk was dit volgens mij ook niet de kern van de discussie.
addy101 schreefCOLONEn eigenlijk vind ik dat ze de kosten van de politie inzet op hem zouden moeten verhalen...
Daar vallen meerdere zienswijze op na te houden. Persoonlijk ben ik het met je eens, anders gaat het van de belastingcenten af. Wanneer ik in zijn schoenen stond zou ik zeggen dat ik niet om de politie had gevraagd.
sprokeq schreefCOLONDan doen ze toch ook?
Hij betaalt een boete waarvan de politie weer wordt betaalt ;)
Even een simpel rekensommetje leert dat je deze politieactie nooit kunt financieren met 70 euro.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Ik weet het, er is geen respect, überhaupt niet. En er is geen zelfkritiek. Deze jongens zouden toch iets bescheidener mogen zijn. Ik zeg niet dat de politie altijd recht heeft op respect, maar in dit geval? Ik ergerde me vooral aan de volgende tekst op zijn blog: "De agenten volgen met wat minder souplesse als ze over het hek heen klimmen." Waar slaat dat op? Is hij zo'n atleet? Maar ja, dit soort mensen hou je niet tegen en ik moet me er niet zo aan ergeren....

En de politie moet toch iets te doen hebben? Ik weet dat je nog jong bent, maar de politie werkt zich vaak een slag in de rondte en dan krijgen ze ook nog een grote mond zoals hier van dat arrogante typetje op de kraan. De politie heeft echt wel wat beters te doen dan te controleren of iemand niet uit een bouwkraan valt.

Sorry dat ik er zo chagerijnig op reageer, maar ja... misschien wordt ik wel een grumpy old man als ik groot ben ;)
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Waar maken jullie je toch druk om. Ik kan zo'n actie wel waarderen. Of de foto's wel of niet gelukt zijn, maakt voor mij niet uit. Hij heeft het toch geflikt en is ermee in de krant gekomen.

Ps. Die agenten worden toch wel betaald. Of ze nou koffie drinken of dit tafereeltje regelen...
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar