Wilde zwaan

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Barbara1970
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 09:43
WoonplaatsCOLON omg. Hoogeveen

Afbeelding
Tips voor hoe het beter kan zijn altijd welkom.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Leuke foto, precies op het goeie moment genomen! Ligt het aan mij, of ligt de scherpte iets vóór de zwaan? En ik zou er aan delinkerkan iets afgecropt hebben, waardoor de zwaan minder in het midden stond.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Barbara1970
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 09:43
WoonplaatsCOLON omg. Hoogeveen

dat de scherpte iets voor de zwaan ligt zou kunnen, ik probeer altijd op de kop scherp te stellen maar dat gaat nog wel eens mis.
nog meer croppen is geen optie want links en rechts is er al een stuk afgehaal i.v.m. andere aanwezige zwanen. als ik er nog meer afhaal gaat dat ten koste van de scherpte
Tips voor hoe het beter kan zijn altijd welkom.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Misschien kan je de kleur nog wat opfrissen, ik vind hem een klein beetje grauw.
Wel een super gave actie foto, ik ben ze hier in de buurt nog niet zo tegen gekomen.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Barbara1970
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 09:43
WoonplaatsCOLON omg. Hoogeveen

kleur verfrissen is mij niet gelukt, dan raakt de vogel overbelicht :oops:

hier in de buurt zitten ze heel veel, zowel klein als groot :mrgreen:
Tips voor hoe het beter kan zijn altijd welkom.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar