Interessant blad voor beginnende spiegelreflex fotografen

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Anoniem 4

Onlangs zag ik in de boekwinkel een blad dat mijn aandacht trok, een special van Chip Foto-Video met de titel "Het grote Spiegelreflex handboek"

CodeCOLON Alles selecteren

http://www.fnl.nl/index.php?id=1057&tx_ttproducts_pi1[backPID]=1053&tx_ttproducts_pi1[product]=1151&cHash=8f945d2f2c
                het lukte mij niet deze code als hyperlink in het item te plaatsen, daarom om deze manier, dus even de link kopiëren en in de adresbalk van de browser plakken 
Na wat bladeren heb ik het meegenomen voor mijn zoon die net met fotograferen is begonnen en heel wat vragen heeft op dat gebied.
In dit blad worden heel instructief de basis principes van het fotograferen met een spiegelreflex uitgelegd met heldere, mooie beelden. Naast de techniek is er ook veel aandacht voor het fotograferen in de praktijk. Diverse soorten fotografie komen aan bod en daarnaast ook nog tal van tips voor het bepalen van de compositie.

Kortom, ik vond het een heel leerzaam blad (handboek is een wat groot woord) voor de beginnende fotograaf (altijd wel een plaatsje voor in koffer of tas) en ik wilde dat jullie niet onthouden.
pepijnvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2010 18:25
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

klik, raar dat het niet lukte.

Special ziet er wel grappig uit, en wat voordeliger dan de versie's van Digital Photographer kon de nederlandse link niet zo snel vinden, beetje lui vandaag :?

[edit] toch nog maar even gezocht... klik [edit]

groetjes, Pepijn
Wat ik allemaal heb is niet belangrijk, wat ik KAN dat is wat telt........
Anoniem 4

pepijnvb schreefCOLONSpecial ziet er wel grappig uit, en wat voordeliger dan de versie's van Digital Photographer en NL klik
Die zijn mooier en uitgebreider, maar gaan meer in de richting van boeken, terwijl deze een heel compact tijdschrift blijft met toch heel veel bruikbare informatie. Bovendien niet duur. :D
tamara3107
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2010 19:04
WoonplaatsCOLON Haarlem

Ik ben zelf geabbonneerd op Zoom. Ik vind dat een erg fijn blad met regelmatig beginner- en expertcursussen erin.
Canon EOS 5D | Canon EOS 300D + BG-E1 | Canon 70-200 F4.0 L IS USM | Canon 50mm F1.8 |Tamron 18-200 F.4,5-6 | Speedlite |
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Gelijk besteld (de 11e dus) en al snel (vandaag) in huis. Bedankt Illuminatus, ik ga er dit weekend gelijk mee aan de gang.
Goeie tip.......
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
Tealeaf
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2010 16:30
WoonplaatsCOLON Twente

Ik heb hem ook besteld!
Ik heb eerder ook al 'bewuster en beter leren fotograferen met een digitale spiegelreflex' gekocht, maar dit blad is ook een goede! Er wordt duidelijk uitgelegd en hij is makkelijk mee te nemen in je tas.
500D + Canon 18-200mm + Canon 50 mm 1.8 + Canon 70-200 4.0 L + Lowepro sport 200 aw + Nissin DI866 MKII
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar