Anita

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

Tijdens de dag dat Martijn de foto's van Charon maakte. mocht ik in de waanzinnige studio van Martijn foto's maken van Anita.

Deze wil ik graag met jullie delen:

1.

11166

2.

11167

3.

11168

4.

11169

5.

11170

Iedere vorm van opbouwende kritiek is van harte welkom!

groet,

John
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Hee John,

Nou, ik als eerste dan maar ? Grappig om te zien trouwens dat dit bij mij gedaan is. Leuk om te zien met wat voor drive je bezig was en dat is geweldig belangrijk natuurlijk. Oke, De foto's zijn hier en daar (vind ik )wat hard en daardoor wat overbelicht op sommige delen, mn 2 en 3. Maar daar tegen is de laatste weer wat erG donker. Ook ontbreekt het een beetje aan scherpte op sommige foto's maar dat had je al gezegd. Maar in PS is daar nog heel wat in te verbeteren hoor net als de huid, ook die kun je absoluut wat prettiger krijgen. Daarbij denk ik dat je toch ook wat meer Niks moet gebruiken. Vooral foto 2 leent zich daar goed voor. Foto 4 vind ik erg mooi geworden.
Ga nog eens proberen wat agressiever te bewerken in ps. Je hebt de plugins, dus gebruik ze ook.

groetren Martijn
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Foto 1 en 4 vind ik de beste van de reeks, en dan met name foto 4. Foto 1 had ik nog wat verder bijgesneden want vind het òf zonde dat haar handen er net niet op staan òf ruimte tussen de ketting en de onderkant foto die er eigenlijk niet meer toe doet. Foto 4 heeft mooie kleuren, een mooie pose en een erg mooie achtergrond. Stoel had er van mij wel helemaal opgemogen, net als opmerking foto 1, in mijn optiek net niet gelukkig aangesneden.
Foto 2; door de schaduwen krijgt ze een rimpelig uiterlijk en lijkt het alsof ze angstig is.
Foto 3 is te onscherp.
Foto 5: mooie pose en je model komt heerlijk over. Samen met foto 1 zet je haar hier op d'r mooist neer. De foto is inderdaad te donker want de structuur in het shirt ben ik kwijt...en dat onderste puntje van het bankstel he ;-)

Al met al heb je drie foto's neergezet waar je (vind ik) blij mee mag zijn en (na bijwerken van foto 5) showcase waardig zijn. De andere twee foto's vind ik eigenlijk niet showcase waardig. Hopelijk heb ik deze uitspraak op een positieve manier kunnen brengen met bovenstaande opmerkingen.


En ja.....ook ik ben jaloers op de studio van Martijn.

Gr.
Erik
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind de eerste en de laatste foto het mooist. Het klinkt misschien raar, maar ik vind de outfit op foto 2 niet bij het model passen. De laarsen kleuren wel weer mooi bij de achtergrond!

Henriëtte
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

Dank jullie voor de opbouwende kritieken! Ik ga weer mijn best doen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar