AQ4U

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
mexflex
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2009 10:11
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Via eosdigitaal kom je via de link bij de site AQ4U
Heeft iemand hier al eens wat besteld en wat zijn de ervaringen?
Canon EOS 1000D EF-S 18-55 mm IS. Canon EF 50mm 1.8 II
Sigma 70-300 mm, Metz 36 AF-4
B&W UV en Polarisatiefilters, Phottix Wireless Remote
Anoniem 3

diverse dingen (filters, etc. besteld)
'Accu'rate levering en afwikkeling.
Beslist aan te raden.
Gebruikers-avatar
FSevers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2010 09:48

ook al diverse dingen besteld.
Altijd snelle levering en goede service.
heb 1x een kapote batterij ontvangen (bleek bij gebruik) en zonder discussie een nieuwe mogen ontvangen.
Maar zie ook de diverse positiefe reacties op de site bij de diverse topics van Aq4u
Frank
450D -met groothoek, standaardzoom, telelens, flitser en filters
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Alleen maar positiefs.
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

1x iets besteld maar dat was een zeer positieve ervaring! Maandagmiddag rond 16.00 besteld, dinsdag in huis.
Gebruikers-avatar
digicanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 854
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2006 19:44
WoonplaatsCOLON Hooghalen

Super leverancier, gewoon doen !!!
M.vr.gr Bert
Anoniem 3

Als AQ4U zou ik zeggen:
d'accu'wel allemaal..... ;)
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

De beheerder van AQ4U heeft hier ook diverse inkoopacties lopen, zijn gebruikersnaam op het forum is MvQ. Wanneer je de topics doorleest weet je denk ik genoeg.
Gebruikers-avatar
Roland
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Lierop
CONTACTCOLON

regelmatig wat besteld, snelle leveringen.
Ook op vragen wordt snel gereageerd
Groetjes, Roland

Canon EOS | Panasonic Lumix
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

En voor wat andere reviews:
http://tweakers.net/shopreview/7263/aq4u.html
De ervaringen op Tweakers komen dus overeen met die op dit forum!
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

Het valt me alleen op dat veel verpakkingen van deze webshop wel érg veel lijken op de producten van dealextreme.com maar dan met een ander prijskaartje.....
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Aantal keren wat besteld en een super service!!
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
Gebruikers-avatar
mexflex
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2009 10:11
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Inderdaad een snelle en correcte levering.
Ik heb een draadloze afstandsbediening besteld voor mijn camera, werkt super :)
Canon EOS 1000D EF-S 18-55 mm IS. Canon EF 50mm 1.8 II
Sigma 70-300 mm, Metz 36 AF-4
B&W UV en Polarisatiefilters, Phottix Wireless Remote
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

premiumblue schreefCOLONHet valt me alleen op dat veel verpakkingen van deze webshop wel érg veel lijken op de producten van dealextreme.com maar dan met een ander prijskaartje.....
misschien is dit wel zo, maar wat maakt het uit? Als hij daarvoor voor jou de moeite doet van het bestellen en de voorraden bij houdt, dan mag hij daar wat voor verdienen, Volgens mij werkt de hele maatschappij zo. Ik vind het een beetje een kansloze opmerking van je.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
wizard1970
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2009 11:18
WoonplaatsCOLON Opheusden

Een accu en een strap besteld.
Niet duur en snelle levering.
Canon 450D | 50mm f1.8 II | 18-55 IS | 70-300 IS USM | 70-200 2.8 IS USM | Sigma 18-125 OS HSM |Sigma 120-400 OS HSM | Delsey Gopix 80 cameratas | handstrap | statief
Gebruikers-avatar
Eos400dRookie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2007 14:22
WoonplaatsCOLON Emmen

heb vorige week nog een grip en 2 accu's besteld. Wederom snel geleverd. Prima kwaliteit en dat voor zo'n scherpe prijs :D

Groet Sascha
Canon EOS 70D met grip & Canon EOS 400D met grip, EF 24-70mm F4L IS USM, EF-S 17-85mm IS USM ❌, EF 70-200 L F/4 IS USM, EF 50mm 1.8 II, Speedlight 430ex II transported in een Lowepro Slingshot ;)
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Accu besteld, helaas defect, netjes een nieuwe gekregen. Prima service.
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Gebruikers-avatar
pascal2704
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 325
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2009 22:56
WoonplaatsCOLON Echt
CONTACTCOLON

Afgelopen vrijdag een handstrap besteld, nadat ik eerst een paar vragen had gesteld via email. Prima en snelle respons. Ook snelle levering, maandag in de bus. En goedkoop.

Zal er in de toekomst zeker weer bestellen.
http://www.pascal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
amoebe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 259
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2010 12:04
WoonplaatsCOLON Provincie Utrecht

bobvanduin schreefCOLON
premiumblue schreefCOLONHet valt me alleen op dat veel verpakkingen van deze webshop wel érg veel lijken op de producten van dealextreme.com maar dan met een ander prijskaartje.....
misschien is dit wel zo, maar wat maakt het uit? Als hij daarvoor voor jou de moeite doet van het bestellen en de voorraden bij houdt, dan mag hij daar wat voor verdienen, Volgens mij werkt de hele maatschappij zo. Ik vind het een beetje een kansloze opmerking van je.
Op Marktplaats kom ik ook wel advertenties tegen waar spullen worden aangeboden die ook (en soms goedkoper) via zo'n webshop of eBaykanaal in China of Hongkong te koop zijn. Het is natuurlijk goed mogelijk dat de goederen daar dan ook door de handelaar gekocht zijn. Dat is verder volkomen legitiem en door handel te drijven is ons landje rijk en wellicht zelfs gelukkig geworden.

Maar toch, als blijkt dat een internethandelaar niet via een normale groothandel (waar je als particulier niet terecht kunt), maar via een andere bron op Internet zijn spullen betrekt, is het wel heel handig om dat als klant te weten omdat je dan toch de keuze kunt maken met die handelaar in zee te gaan of e.e.a. toch gewoon maar zelf bij die andere webwinkel te bestellen. Overigens met elk de specifieke voor en nadelen, zeker als zo'n webshop aan de andere kant van de wereld zit en 6 weken levertijd heeft. Maar soms wél gratis verzendt. Zo 'kansloos' vind ik de opmerking dus niet, hoewel ik de (mogelijke) werkwijze volstrekt legitiem vind en geenszins veroordeel.
EOS 5DmkII & EOS 450D & EF 50mm F/1.4 & EF 135mm F/2 & EF 17-40 F/4 & EF 24-105 F/4 IS & 580EX & Lots of Manual Focus Lenses.
pielie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2010 17:53
WoonplaatsCOLON Terneuzen

Geweldige service en uiteraard snel.

@Amoebe
Wellicht is het verstandig voordat je de conclusie trekt eerst de artikelen te vergelijken, namelijk staan er bij dealextreme weinig artikelen op die martijn ook verkoopt. en daarbijkomt weet ik ook zeker dat er een heleboel gewoon vanuit de fabrikant zelf komt.(Heb namelijk al dropshipment leveringen gehad vanuit de fabrikant).

Dit alles is niet als kritiek bedoelt ;)
EOS 50D|17-85 f4-5.6 IS USM|70-200 F4 L USM|50 1.8 MKI| Sigma 24-70 2.8|Canon 24-105 F4 L |Canon 100 2.8 macro| Hoya UV Pro1|BW UV|Kenko CPL|LP Rezo 190AW|2x Transcend 8GB 600x|Sandisk Extreme III 4GB|LP Flipside 400AW|580 EX II|
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar