Mooi vleugeldiertje

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
rogier
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2006 19:05
WoonplaatsCOLON belgie w.vlaanderen

Toen ik in het bos reed zag ik deze schoonheid telkens op en af vliegen naar een vermolmd stuk hout.
Ik probeerde dichterbij te komen en verliet de verharde wegel, maar na enkele meters zakte mijn rolstoel weg in de drassige bodem.
De foto heb ik vlug moeten maken, want het linker wiel zakte sneller naar beneden zodat ik vervaarlijk schuin kwam te hangen.
Dan was het een gerammel met laaghangende takken om los te komen, maar gelukkig, na een tiental minuten kwamen een dame en heer mij uit de nood helpen.
Ik kon daar nog lang staan want verder zag ik er erg weinig mensen wandelen...

Afbeelding
Gebruikers-avatar
fritsfranken
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2010 12:43
WoonplaatsCOLON Roosendaal

Rogier, een mooi verhaal achter deze fraaie foto. Als je deze foto zonder verhaal had gepost had het een normale foto geweest, maar nu is het toch weer een schitterende aanwinst.

En de volgende keer niet meer van het padje af hé! :wink:
[color=#315575][size=75]
50D | 18-200 EF-S F3.5-5.6 IS | Lowepro Fastpack 200 | Hoop wensen...[/size][/color]
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Inderdaad wat een verhaal, gelukkig toch iemand in de buurt die je helpen kon.
Ik vind het een mooie foto, vind het alleen een beetje jammer dat het zwart zo dicht gelopen is, dat kost je teveel detail.
Misschien kan je het nog een beetje ophalen.



Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar