Wie helpt me aan een mooie herinnering..

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MichelleS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2009 20:39
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Gister heb ik afscheid moeten nemen van mijn poezekindje Luna.. Graag wil een een foto van haar laten afdrukken op canvas om haar een mooi plekje te geven in ons huis.. Aangezien het allemaal nogal plotseling was en ze nog maar 2,5 was.. heb ik niet de tijd gehad om een grote reeks mooie foto's te maken met de camera.. Ik moet het dus doen met de volgende 2 foto's... het zijn jpg bestanden.. en weet niet zeker of ze scherp genoeg zijn.. ik hoopte dat misschien iemand hier er iets moois van wil en kan maken.. het mag een combinatie zijn van beide foto's of een losse foto.. ik kan de orginele grootte bestanden per mail sturen.. als jullie dan even een berichtje kunnen sturen met jullie emailadressen..

mijn dank is groot!!

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=149794[/img]

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=149793[/img]
Canon EOS 450D canon 18-55mm IS + canon 55-250mm IS + Speedlite 430EX II
Gebruikers-avatar
Martin Bokschoten
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2009 15:51
CONTACTCOLON

Erg vervelend. Sterkte.

Ik wil best wel eens voor je kijken wat ik voor je kan doen.
Om de originelen te mailen: mailadres in je pb-box
Ga je scheiden? Heb je alles geregeld en nog geen fotograaf???
Gebruikers-avatar
MarietB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2009 10:22
WoonplaatsCOLON Heerlen

Veel sterkte met het verwerken van het verlies van jouw beeldschone poezekind. Als eigenaar van vier poezen weet ik hoe zo'n verlies voelt. Hélaas kan ik je niet helpen met je foto's. Er zullen op dit geweldige forum vast wel mensen zijn die dat uitstekend kunnen.

grt. Mariet
Gebruikers-avatar
MichelleS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2009 20:39
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Mariet, dankjewel voor het lieve berichtje.. vind het echt verschrikkelijk, mijn kleine prinsesje.. ik hoop dat iemand hier er iets moois van kan maken..
Canon EOS 450D canon 18-55mm IS + canon 55-250mm IS + Speedlite 430EX II
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ahw..sterkte met het verlies..

Waar je ook aan zou kunnen denken, een schilderij of tekening van Luna..Op bijvoorbeeld Deviantart.com zitten er veel mensen die zoiets kunnen. Ik heb onze (overigens nog springlevende) Katootje door Ingrid Houwers kunnen laten natekenen.....

Dit niet om photoshoppers te ontmoedigen hier iets moois van te maken...integendeel..het is zo maar een ingeving.

Groet,

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Jeep
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 643
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 17:40
WoonplaatsCOLON Gytsjerk

Het is je huisdier geweest en je wil je Luna blijven herinneren zoals die was, toch?
Waarom dan niet tevree met bijv. foto 2, Luna staat daar toch op zoals het was. Zal de foto niet 130% scherp zijn, het is jouw Luna.
Leaver Dea As Slaef

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom straks wel.

Nobody is perfect ..........I'm Nobody
Gebruikers-avatar
avdakker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 18:19
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

Beetje laat inmiddels maar ik mail je toch even mijn adres dan kan ik mocht het nog nodig zijn beide verwerken in 1 foto.
Canon 5D MKIII, Canon 5D MKII, Canon Speedlight 600EX -RF, Canon Speedlight 580EX MKII, Canon 70-200 F2.8 L USM, Canon 24-70 F2,8 L USM, Canon 24-105 F4 L IS USM, extender 1.4 Type I
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar