Roodharigendag

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mapman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2006 11:15
WoonplaatsCOLON Klundert
CONTACTCOLON

Vandaag met Jivecar bij de Roodharigendag in Breda geweest (en Wheely daar ook nog tegengekomen). Was even wennen voor me, omdat ik normaal gesproken niet zo vaak mensen fotografeer. Bij het maken van de grote groepsfoto stond ik langs een van de zijkanten van de groep roodharigen en had het geluk dat de hoogwerker van waaruit de 'officiele' foto's gemaakt werden zo halverwege de shoot aan mijn kant kwam te hangen. Ik heb met m'n zoomlens (70-300) geprobeerd gezichten in de groep vast te leggen.

1 (ik heb zitten twijfelen of ik de rode sprietjes voor het gezicht van de 2e dame rechts zou weg photoshoppen, maar op 100% zag dat er nog niet gemakkelijk uit... misschien later...)
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

Commentaar is van harte welkom.
Laatst gewijzigd door 2 op Mapman, in totaal 30 keer gewijzigd.
Hans van der Maarel

"Cousin Graham didn't even know what he'd done, to make them take away his N...." - John Entwistle
Anoniem 3

Wat zijn ze mooi....
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Zeker mooi!! En die tweeling, dat is een extra leuke "vondst"! Jammer dat ik geen tijd had, was ook van plan te gaan, maar er lag gewoon téveel werk :(
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
kefke
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2009 20:03
WoonplaatsCOLON Tongeren (België)
CONTACTCOLON

Nice!

Nooit van gehoord, ma vind het wel erge leuke foto's!
Stock 450D met standaardkitlens.
+ Canon 70-300mm AF
Gebruikers-avatar
marcel73
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 584
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2005 22:19
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Leuke foto's hoor !
Jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben, ik zag je pb met je telefoonnummer pas toen ik weer thuis was...
Mocht jij in het "persvak" bij de fotoshoot staan ?
Ik moest achter het lint blijven, dus kon niet zulke mooie plaatjes schieten van de grote groep
Gebruikers-avatar
Mapman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2006 11:15
WoonplaatsCOLON Klundert
CONTACTCOLON

Nee, ik moest ook achter het lint, maar had het geluk dat op een gegeven moment de hele groep draaide en min of meer mijn kant op stond te kijken.
Hans van der Maarel

"Cousin Graham didn't even know what he'd done, to make them take away his N...." - John Entwistle
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

beetje roodzweem :wink:

en eeh die tweeling daar had ik graag het telefoonnumemr van, lijkt me een erg leuk stel om in je studio te hebben !!
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
Mapman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2006 11:15
WoonplaatsCOLON Klundert
CONTACTCOLON

Closeshooter schreefCOLONbeetje roodzweem :wink:

en eeh die tweeling daar had ik graag het telefoonnumemr van, lijkt me een erg leuk stel om in je studio te hebben !!
Ja die trokken wel veel aandacht :) Maar sorry, een telefoonnummer kan ik je niet aan helpen.
Hans van der Maarel

"Cousin Graham didn't even know what he'd done, to make them take away his N...." - John Entwistle
Gebruikers-avatar
mammarazzi
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2008 13:52
WoonplaatsCOLON Barsingerhorn
CONTACTCOLON

Wat leuk zo'n roodharige dag!

Foto 4 is mijn favoriet, ondanks alle rode haren springen deze twee meiden er echt uit op de foto.

Als ik zo die hele mensenmassa zie, dan vind ik dat persoonlijk mooiere foto's dan de eerste omdat die zo duidelijk geposeerd was.


Toch jammer dat het een uitstervend ras is!
"Een zuiver geweten is meestal een teken van een slecht geheugen"
jivecar
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 616
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 11:28
WoonplaatsCOLON Etten-Leur

Leuke impressie Hans!
Ik moet bekennen dat ik zondagavond/nacht pas erg laat thuis was en sindsdien nog geen gelegenheid heb gehad om uberhaupt het kaartje uit de camera te halen! Maar dat ga ik zeker nog doen.

Overigens heb ik nog wel even kort in het persvak voor de groep gestaan, net voordat ik eruit gestuurd werd ;-). Gelukkig nog wel een paar foto's kunnen maken.

Ik zal dit weekend eens proberen wat online te zetten; moet nog net lukken voor mijn vakantie next week :-D.

Ik vond het iig een erg leuke dag, volgend jaar weer!
[size=75]|| Canon EOS 400D ||[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar