Gratis Redged statief bij een abo zoom (nu met foto's, p.5 )

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Redged
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2009 12:42
WoonplaatsCOLON Warmenhuizen
CONTACTCOLON

Beste allemaal,

Even een reactie van onze kant om het een en ander duidelijk te maken over deze actie.
Het betreft een RTT-423 +RT-1 Balhoofd (met quick release)
Deze set is speciaal samengesteld voor Zoom.
Vandaar dat er ook nog niet zoveel informatie over te vinden was.
Hieronder een korte omschrijving over het statief en zijn specificaties.

Redged Zoom actie

Het Redged RTT 423 Zoom statief behoort tot de Redged Studio serie die zich in de markt onderscheidt door een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Het statief is zeer geschikt voor de huidige digitale reflex- en compactcamera's en heel erg stevig bij een laag gewicht. Dit statief werd op speciaal verzoek van Zoom geproduceerd en wordt geleverd inclusief een goede statieftas.

De specs :

gewicht: 1515 gram inclusief kop
maximale hoogte: 156 cm
minimale hoogte: 25 cm
minimale werkhoogte: 1 cm
ingeschoven lengte: 60 cm
draagvermogen statief: 4,5 Kg
draagvermogen kop: 6.0 Kg

De bijzonderheden van het statief:

De deelbare middenzuil maakt laag bij de grond fotograferen mogelijk

De omkeerbare middenzuil maakt repro en macro fotografie mogelijk

De statiefpoten zijn voorzien van legwarmers, zo vriezen uw handen niet vast bij gebruik in de winter. De statiefpoten zijn voorzien van instelbare spikes. De middenzuil is voorzien van een haak, door daar iets zwaars aan te hangen (uw fototas) verkrijg je meer stabiliteit bij harde wind. De poten zijn in meerde spreidstanden in te stellen. De kop is voorzien van een snelkoppeling en de kogel is in tegenstelling tot andere merken niet gesmeerd met vet of olie. Hiermee voorkomt u het aankoeken van vuil en zand bij buiten gebruik. Een waterpas in de kop maakt het instellen wel heel gemakkelijk.

Net als alle andere Redged statieven wordt ook dit statief geleverd met gratis draagtas, 5 jaar garantie en een uitstekende service.
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

WOW bedankt voor de uitleg...

Ik heb hem ook besteld bij zoom.

Ik ben ook wezen kijken bij cameraland (alkmaar) die bieden ook de RTT-423 aan.. is dat dan niet de zelfde?

nogmaals bedankt voor de info klinkt heel goed!
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Redged
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2009 12:42
WoonplaatsCOLON Warmenhuizen
CONTACTCOLON

Jawel, het betreft hetzelfde statief maar dan wordt de zoom actie geleverd met RT/1 balhoofd.
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

kan niet wachten tot ie binnenkomt. Hoop dat het geen 6 weken gaat duren

Peter
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Dukie schreefCOLONkan niet wachten tot ie binnenkomt. Hoop dat het geen 6 weken gaat duren

Peter
haha ik ook klinkt echt heel goed!
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Marije
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2006 16:00
WoonplaatsCOLON Wolvega
CONTACTCOLON

Ik ga in februari beginnen met Fotografische Vormgeving in Apeldoorn en moet hiervoor nog een statief hebben. Ik heb een 40D met een Sigma 70-300 en een Sigma 17-70, heb ik dan hieraan een goed statief of niet?
Ben namelijk helemaal niet thuis in het statievenwereldje en dit is dan toch een leuke actie!
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Marije schreefCOLONIk ga in februari beginnen met Fotografische Vormgeving in Apeldoorn en moet hiervoor nog een statief hebben. Ik heb een 40D met een Sigma 70-300 en een Sigma 17-70, heb ik dan hieraan een goed statief of niet?
Ben namelijk helemaal niet thuis in het statievenwereldje en dit is dan toch een leuke actie!
Lukt makkelijk :wink:

Als ik de specs zo lees houdtie mijn 40D+70-200 F2.8+Extender+430Ex II ook wel :P Dat wordt een abbotje op Zoom denk ik.

EDIT:
ooohhhh...misleidende titel! Het is geen gratis statief, kost ons maar liefst 10euro :P
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
Marije
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2006 16:00
WoonplaatsCOLON Wolvega
CONTACTCOLON

Hier ook een abbotje! Heb hem net aangevraagd, wilde het blad sowieso al wel maar twijfelde iedere keer :) Dus nu gewoon gedaan en we zien wel wat het wordt ;)
Gebruikers-avatar
RonaldMa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2009 11:20
WoonplaatsCOLON Wassenaar

Slipstream schreefCOLON
Marije schreefCOLONkost ons maar liefst 10euro :P
Hoe bedoel je dat? Hij staat nog niet op de pagina "abonneevoordeel" op Zoom.nl, voor een Zoom lid (nog) niet beschikbaar.
Of heb jij nog andere info :wink:
Laatst gewijzigd door 1 op RonaldMa, in totaal 27 keer gewijzigd.
EOS 450D EF-S 18-55 kit - Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS - EF 50mm f/1.8 II - Speedlite 430EX II, dit alles in een Lowepro Slingshot 200 AW Zwart
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Ik zat ook al een tijdje te wachten tot er zo'n aanbieding zou komen. Met deze omschrijving erbij (vooral ook dat er dus wel een quick release opzit) heb ik me ook meteen maar aangemeld.

Ben benieuwd of het goed gat bevallen.
Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

RonaldMa schreefCOLON
Slipstream schreefCOLON
Marije schreefCOLONkost ons maar liefst 10euro :P
Hoe bedoel je dat? Hij staat nog niet op de pagina "abonneevoordeel" op Zoom.nl, voor een Zoom lid (nog) niet beschikbaar.
Of heb jij nog andere info :wink:
Als je je aanmeld en je wil er een kado bij kost dat cq 10euro extra tov het abbo zonder kado.
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
henryvs
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2006 19:59
WoonplaatsCOLON eindhoven

ik heb hem vorige week ook maar besteld en ach ja die 10 euro had ik ook wel gezien maar wilde toch al een abbo op zoom nemen dus voor een jut staat ie hopelijk goed :wink:
Anoniem 4

Slipstream schreefCOLONAls je je aanmeld en je wil er een kado bij kost dat cq 10euro extra tov het abbo zonder kado.
Je moet wel eerlijke en controleerbare informatie geven.
Een Zoom.nl abonnement kost normaal (dus ook bij verlenging) € 42,95.
Nieuwe abonnees kunnen kiezen uit een van de volgende welkomstcadeaus

Redged RTT 423 Zoom statief t.w.v. 140 euro! of een
Lowepro Nova AW1-tas t.w.v. €65,00! of een
eenmalige korting van ruim 20%, namelijk het eerste jaar €33,95 i.p.v. €42,95.

Bij de eerste twee geschenken betalen nieuwe abonnees € 42,95 en als ze die gescheken niet willen hebben betalen ze het eerste jaar € 33,95, dus € 9,00 minder.
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Illuminatus schreefCOLON Je moet wel eerlijke en controleerbare informatie geven.
Ik heb niets gelogen en op Zoom.nl is het gewoon te controleren :roll:
Maargoed, ook ik heb het statief erbij genomen met een jaarabbo.
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Slipstream schreefCOLON
Illuminatus schreefCOLON Je moet wel eerlijke en controleerbare informatie geven.
Ik heb niets gelogen en op Zoom.nl is het gewoon te controleren :roll:
Maargoed, ook ik heb het statief erbij genomen met een jaarabbo.
Jij maakt een flauw grapje en hij maakt er een nog flauwer grapje overheen!

Weer on-topic het is gewoon een hele goede aanbieding als ik het zo zie!
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
richard14
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 22 Apr 2008 15:38
WoonplaatsCOLON Purmerend
CONTACTCOLON

Nou ik heb me ook aangemeld voor deze actie. Ik heb nu een hernia statief. Dus deze komt wel goed van pas met maar 1,5kg gewicht
Canon EOS 350D/Sigma 17-70mm/Canon 55-250 IS/ Canon EF 50mm f/1.8 II / Speedlite 430EX II/ RedGed RTT-423/ Tamrac Travel 71.
Marije
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2006 16:00
WoonplaatsCOLON Wolvega
CONTACTCOLON

Zoveel interesse, mag toch hopen dat ze een goede voorraad hebben!
Gebruikers-avatar
richard14
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 22 Apr 2008 15:38
WoonplaatsCOLON Purmerend
CONTACTCOLON

ja dat hoop ik ook.
Als je zegt dat je met acceptgito betaald binnen een paar dagen bericht krijgt over de verder afhandeling. Ik hoop dan dat ze niet eerst de mensen die automatise incasso doen voor laten gaan en dat je als je met acceptgiro betaald dan te laat bent.
Canon EOS 350D/Sigma 17-70mm/Canon 55-250 IS/ Canon EF 50mm f/1.8 II / Speedlite 430EX II/ RedGed RTT-423/ Tamrac Travel 71.
Redged
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2009 12:42
WoonplaatsCOLON Warmenhuizen
CONTACTCOLON

Er zijn er ruim voldoende beschikbaar, dus niemand hoeft zich zorgen te maken.
Wel kan het zijn als het echt een mega succes wordt dat de levertijd iets uit zal lopen, maar ik beloof jullie er alles aan te doen om dat te voorkomen.
Marije
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2006 16:00
WoonplaatsCOLON Wolvega
CONTACTCOLON

Helemaal super, ben erg benieuwd!
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar