Bokrijk

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
toby
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2005 19:53
WoonplaatsCOLON Brunssum
CONTACTCOLON

Afgelopen maandag ben ik voor het eerst in mijn leven in Bokrijk geweet. Dit was een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Hier zijn een aantal foto's

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Grtz Steffan
Gebruikers-avatar
wvangerven
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2004 13:03
WoonplaatsCOLON Arnhem

Ik vind de serie goed gelukt. Lekkere sfeervolle opnames (vooral de laatste vijf). Doet me een beetje denken aan het Nederlands Openluchtmuseum hier in Arnhem. Dat de binnenfoto's met 1600 ASA zijn genomen, stoort niet. Het viel me op, dat je altijd voor sluitertijdvoorkeuze kiest. Dat pakte bij deze opnames voor wat betreft het scherptegebied gelukkig niet verkeerd uit.
toby
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2005 19:53
WoonplaatsCOLON Brunssum
CONTACTCOLON

wvangerven schreefCOLONIk vind de serie goed gelukt. Lekkere sfeervolle opnames (vooral de laatste vijf). Doet me een beetje denken aan het Nederlands Openluchtmuseum hier in Arnhem. Dat de binnenfoto's met 1600 ASA zijn genomen, stoort niet. Het viel me op, dat je altijd voor sluitertijdvoorkeuze kiest. Dat pakte bij deze opnames voor wat betreft het scherptegebied gelukkig niet verkeerd uit.
Bedank voor de reactie. Ik heb vooral gekozen voor de sluitertijd om bewegingsonscherpte, die ik zelf zou kunnen veroorzaken, te voorkomen. Als ik en standaard bij me had gehad had ik wellicht gekozen voor het diafragma.

Grtz Steffan
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar