Paddestoeltje

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

Deze wou ik jullie niet onthouden, gemaakt met de Canon 100mm Macro.

Iso 400, Av 4.0, TV 1/15sec.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=115835[/img]
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Mooie kleuren vind ik en een goed scherpteverloop!
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
BraCom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2876
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2006 15:27
WoonplaatsCOLON Dirksland
CONTACTCOLON

mooie opname, is dit de gehele opname of is hier nog wat gekropt?
ik vraag dit om dat ik de scherpte en DOF erg mooi vind, en ik nog steeds zoekend ben naar een goede macro lens die aan mijn wensen voldoet.
M.vr.gr.[b]Bram[/b] .....[url=http://www.bracom.nl/][Mijn foto album ][/url]..... [url=http://www.bracom.nl/about.html][camera en lens info][/url].....
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

BraCom schreefCOLONmooie opname, is dit de gehele opname of is hier nog wat gekropt?
ik vraag dit om dat ik de scherpte en DOF erg mooi vind, en ik nog steeds zoekend ben naar een goede macro lens die aan mijn wensen voldoet.
Hij is ongeveer 400 pixels gecropt in de breedte en dat heb ik eigenijk gedaan voor de beeldverdeling.

Ik heb niet veel ervaring met echte macrolensen dit is mijn eerste, maar ik moet eerlijk zggen dat ik er erg tevreden over ben hij is erg scherp en de kleuren en dof vind ikzelf ook erg mooi van deze lens en hij werkt ook erg lekker vooral handmatig scherpstellen gewoon erg soepel.
Loopt nergens stroef of aan.

Ik denk dat je hier geen spijt van zal krijgen, als je het budget er voor hebt zou ik hem zeker in overweging nemen.
Akumal

Mooi sfeerplaatje, niets op aan te merken.

rob.
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Ik ben er niet zo weg van op mij monitor komen de kleuren niet zo lekker over het lijkt wel of er een groen/blauw zweem over zit

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

bacovuikie schreefCOLONIk ben er niet zo weg van op mij monitor komen de kleuren niet zo lekker over het lijkt wel of er een groen/blauw zweem over zit

Gr Ruud
Mischien tijd voor een nieuwe monitor? :D
Op de mijne zijn de kleuren goed, maar ik weet niet of er meer zijn die het zien laat het dan aub ff weten.
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

De kleuren ogen hier ook prima hoor! 8)
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
karsw
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2007 08:12
CONTACTCOLON

Ik ga een beetje mee met bacovuikie, en ik merk dat mijn ogen op zoek zijn naar het echte scherpte punt. Just my 2 cts hoor ;)
Eos 60D - 17-55mm F2.8 IS USM - 50mm F1.8 II - 70-300mm IS USM - Tamron SP AF90mm F/2.8 Di Macro - Speedlite 430EX

http://www.myspace.com/karsmusicaloutlet
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar