Meet kermit the Frog

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
dennis vrooland
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2007 13:25
WoonplaatsCOLON Veenendaal
CONTACTCOLON

Hoi,

Tegen de avond ga ik altijd even de schuur in om mijn andere hobby van het nodige vocht en voeding te voorzien. Ik fok op kleine schaal nederlandse hangoordwergen, dit doe ik voor de tentoonstelling. Echter kom ik de schuur in zie ik iets op de grond heen en weer springen. Denk bij me zelf, das geen hangoor.

Het was mijn eerste ontmoeting met Kermit, dit jaar!

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=102036[/img]

Ps, heb hem niet aangeraakt, vandaar het sprietje op zijn rug. Denk dat hij net ontwaakt is uit de winterslaap. En ik moest flitsen want het was erg donker in de schuur.

gr Dennis
Canon 5D mk 1 en grip, 350D, battery grip, canon 50mm 1.8, Canon, EF 24-70 2.8 L, Metz 48 AF, Super Takumar 135mm 3.5 (m42).
Gebruikers-avatar
lapostel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2008 22:00

Leuk om kermit zo tegen te komen, heb je die kunnen maken met je 200mm lens ik zie eigenlijk geen exif gevevens in je foto.
en hij maakte zich zeker uit de voeten nadat jij hem geflits had zeker.
wim_py007
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 22:46
WoonplaatsCOLON Belgïe-Aarschot

Is dit geen pad ?
dennis vrooland
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2007 13:25
WoonplaatsCOLON Veenendaal
CONTACTCOLON

nee is echt een bruine kikker, en nee flitsen geen probleem, hele serie gemaakt. genomen met 50mm 1.8

gr dennis
Canon 5D mk 1 en grip, 350D, battery grip, canon 50mm 1.8, Canon, EF 24-70 2.8 L, Metz 48 AF, Super Takumar 135mm 3.5 (m42).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar