Paardensport binnenbak

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
natascha
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2007 19:18

Hallo,

Een van m'n grootste hobby's is paarden, dus vanzelfsprekend zet ik die ook op de foto.
Het grootste probleem daarbij is natuurlijk het licht in een binnenmanege, oftewel het gebrek daaraan.
Toch probeer ik het iedere keer weer, en graag hoor ik jullie mening hierover.
Ik heb heel weinig ervaring met het bewerken van foto's, maar heb toch geprobeerd deze er beter uit te laten zien :wink: met behulp van Photoshop.

Alle tips voor wat betreft instellingen en bewerken zijn meer dan welkom.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=97338[/img]
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=97337[/img]
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=97339[/img]


Alle foto's: Tv 1/250 f2.8 Iso 1600
Michaeldw

Hallo Natascha,

De beweging heb je goed weten te bevriezen met een (naar omstandigheden) snelle sluitertijd.
Bij je foto's krijg ik het gevoel dat de foto's ietwat onderbelicht zijn, ook zit er een beetje een grijze waas overheen.

Ik zie dat je op stand TV hebt gefotografeerd met tv op 1/250. De camera kiest daarbij zelf het diafragma en dat is 2.8 geworden. Volgensmij heb je gebruik gemaakt van de 70-200 f2.8. In dit geval heeft de camera het grootst mogelijke diafragma gekozen. Misschien wil de camera het diafragma nog wel verder open doen, maar dat kan de lens gewoon niet. Als resultaat krijg je daardoor te donkere foto's.