St Ghislain, een oud rangeerstation in de ardennen.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
holala830
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2007 10:14

Hoi iedereen,
Mijn naam is Roel en heb als hobby, rara digitale en vroeger analoge fotografie. Deze eerste reeks is dan ook een opener die ik nam in Wallonië. Een desolaat treinsstation met enkele treinen. Pure nostalgie kreeg je er gratis bovenop. Ik nam ze met statief en op 400 iso. Openingstijden variëren. Nabewerking is niet gebeurt op wat croppen na.

Zelf vind ik de reeks leuk, maar ik bekijk ze dan ook uit mijn eigen standpunt. Jullie commentaar is dan ook meer dan welkom

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt en greetz
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Erg leuke binnenkomer hoor. :D

Ik vind de composities (naar omstandigheden) best wel boeiend. Je kunt m.i. ook niet zo veel anders met het onderwerp.

Je zegt dat je ISO 400 hebt gebruikt en een statief. Maar als je een statief gebruikt dan is die ISO 400 ook overbodig. Gebruik dan liever ISO 100 want dat komt de kwalitiet van je foto's ten goede. De sluitertijden spelen vanaf statief een ondergeschikte rol.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar #2 en #4

En wat jammer he, dat die gasten alles moeten verzieken met die graffiti zooi :twisted:

:wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
holala830
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2007 10:14

Hey,

Bedankt voor de com. Volgende keer probeer ik zeker op lagere Iso waardes.
't Was een leuke locatie en inderdaad steeds jammer dat verval gepaard gaat met vandalisme...

Greetz Roel
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar