Ad blocker detectedCOLON Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zo sta je anderhalf uur mekkerend met z'n tienduizenden voor 4 kassa's, zo wordt je ineens door een Adjudant naar een standje gelokt. "Gefeliciteerd, dit is uw geluksdag! U krijgt straks uw Luchtdoop."
Nu vlieg ik wel vaker maar ach... ben nooit vies van een rondje vliegen. En mijn maatjes mochten ook nog eens mee. Werden we met een stel Vips in een Embrear 145 gestopt, en dan ook nog eens tijdens de vlucht onderschept worden door twee F-16's...
Wat een klote dag zeg!!
Dus eindelijk weer eens wat Air-to-Air werk van mijn hand.
nadat ik heb gezegd Onwijze mazzelp*k, ga ik zeggen dat ik foto 4 en 5 wel erg top vind.
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Wij waren dan waarschijnlijk te vroeg, want toen wij langs dat bord kwamen was er nog geen kist en ook geen mensen die ons in die kisten wilden hebben.
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
Ook ik heb de dag anders doorgebracht dan de meeste aldaar. Ik heb vrijwel de hele dag voor of in de buurt van de A-7's gezeten. Uiteindelijk had ik 's avonds maar twee soorte types op de foto. Hier wat foto's van het opstarten:
Zullen we hier dan maar het verzameltopic van maken?
Ik was aanwezig bij de briefing van de piloten, bij deze briefing werd nadrukkelijk verteld dat ze hun bovenkant moesten laten zijn bij de take off. Toen ik dat hoorde had ik 1 doel: het beste van deze take off's te maken. De zon stond alleen perfect bij de Rafale (1e foto) echter de rest is ook wel aardig:
@mazzel: Ik zie dat jullie wat hoger geweest zijn. Wij bleven ongeveer rond de 1500-2000ft. Vond ik helemaal niet erg. De meeste Air-to-Air plaatjes die ik tot nu toe heb waren allemaal ergens op Flightlevel heb-ik-jou-daar.
Nette plaatjes trouwens, mogen wel wat meer contrast gebruiken idd.
Die foto's tijdens takeoff zien er ook netjes uit. Had helaas mijn verkeerde lens net op de body zitten. Heb er uiteindelijk wel een paar zo kunnen platen. Nu is het ook duidelijk waarom de meesten dat deden. Top dat ze dat tijdens de briefing ook vermelden, alles voor de spotters!
Het was echt weer bijna perfect geregeld, alleen die kassa's mogen ze van mij anders doen.
Heb de topic-tag maar aangepast naar Verzamel (als dat mag van de algehele leiding hier...)
Wij hebben eerst 10 minuten op 1000 voet boven Limburg ge-sightseed. Voor de onderschepping zijn we toen gestegen naar ik meen uiteindelijk 12000 voet. Later weer in formatie omlaag voor de pass over de base. Onvergetelijk
Ik had in eerste instantie de 100-400 erop maar gelukkig lag mijn tas onder de stoel dus met een beetje moeite kon ik wisselen.
[size=75]Canon EOS40D + Grip | Canon EOS350D + Grip | Canon EF 50mm F1.8 II | Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC | Canon EF 100-400mm F4.5-5.6 L IS USM | Metz 44-AF-4C | Tamrac 5575 Expedition 5 | Crumpler Pretty Boy XL | Nog wat analoog Pentax spul[/size]
Had, Eos 300D, Eos 1000D, Eos 40D
Actueel, Eos 70D en 80D, Eos M3
Powershot 220HS
Vintage lenzen en Russische Kameras.
Canon, Sigma, Tamron en Yongnuo Glas.