De prachtige Arbres d'Or van Jelicious @ Metaal Kathedraal

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Hallo,

Vorige week maandag, 23 februari j.l., kreeg ik ineens contact met Jelleke, met het verzoek op een gave locatie een shoot te gaan doen met haar gouden bomen, de Arbres d'Or, een act van Jelleke's artiestengroep Jelicious. Dus ik als een dolle achter te lenen flitsers aan, een fotomaatje (die het met een Nikon doet) mee gevraagd, maar in de middag was dat allemaal voor elkaar. Ineens daarna enige toestanden en paniek, de shoot bleek niet door te kunnen gaan op de betreffende locatie. In overleg besloten we de shoot alsnog op een buitenlocatie te doen, ondanks de minder positieve weersverwachting. Dus ik de geleende flitsset al weer terug gegeven aan de eigenaar, en m'n fotomaatje erover geinformeerd dat hij zijn flitsspul niet hoeft mee te nemen, behalve de studioflitsers met accu. En net dat dit weer allemaal geregeld was, opnieuw toestanden, de oorspronkelijke locatie kwam alsnog beschikbaar. Dus ik weer naar de eigenaar van de flitsset om die opnieuw te lenen, en m'n fotomaatje weer geïnformeerd dat we onze oorspronkelijke plannen konden aanhouden.
Op 24 februari j.l. ben ik met Ken richting Utrecht gereden, bestemming de Metaal Kathedraal bij De Meern. We kwamen er als eersten aan, dus we konden het terrein een beetje verkennen. Niet lang daarna arriveerde Jelleke met haar Arbres d'Or, de dames waren al geschminkt en deels in kostuum gekleed, maar er kwam nog meer bij kijken. We sleepten zowel de fotografiespullen als de benodigdheden voor de Arbres naar de eerste verdieping van de Kathedraal, flitsers opgesteld, de Arbres helemaal 'opgetuigd' en gereed gemaakt, en aan de slag!
Een paar van de gemaakte fotos zijn door Jelicious met mijn naamsvermelding in hun flyer opgenomen, da's natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Een impressie van de resultaten:

1.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

2.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

3.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

4.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

5.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

6.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

7.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

8.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

9.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

10.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

11.
AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

12. AfbeeldingUntitled by erik_dignum1, on Flickr

Bedankt voor het kijken!

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
leike
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2008 12:01
WoonplaatsCOLON Zaltbommel

Mooi....
camera en lenzen...statief en flitser...vrouw en 2 katten...
Lid van de Orde van de Gulden Snede.
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Een boel geregel en organisatie, maar een mooie serie. Ik denk dat de groep er ook erg tevreden mee zal zijn.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Wat een ontzettend gave kostuums!

Die eerste is echt het mooist naar mijn bescheiden mening. Daar komen de kostuums het mooiste uit. Past mooi bij de achtergrond en de houdingen van de dames zijn subliem.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar