Wat doe jij in mijn Koelkast?......

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
m.verbeekfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2011 19:52

Selfie van 2013....

AfbeeldingSelfie 2013 september by Verbeek, on Flickr
Gebruikers-avatar
m.verbeekfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2011 19:52

32 keer bekeken 0 reakties.......
dit is bij veel foto's het verhaal
jammer dat er niet zo veel gepraat word over foto' zelfs al vind je het niks dan kun je alijd je mening delen!
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Wat betreft de reacties ben ik met je eens, soms heb ik het idee dat er steeds minder gereageerd wordt.

Qua foto, idee heb ik al vaker voor bij zien komen, die van jou vind ik leuk geworden alleen de nabewerking is net even te veel. De Halo's storen mij bijvoorbeeld.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Tja denk dat veln met kerstdiner voorbereidingen druk zijn...
Ik vind het een speciale foto... Mag het wel dit type... Leuk in beeld gebracht wat mij betreft...
Meer een kruising tussen een foto en een grafisch iets...
De blik heeft iets agressie, zodat je het berhaal er achter gaat zoeken, wat is hier aan de hand?
Leuk!
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
m.verbeekfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2011 19:52

idee was idd al beetje achterhaald maar wilde idd geen standaard plaat ervan maken dus dat is gelukt en de bewerking ja die is express zwaar gedaan!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

m.verbeekfotografie schreefCOLON32 keer bekeken 0 reakties.......
dit is bij veel foto's het verhaal
jammer dat er niet zo veel gepraat word over foto' zelfs al vind je het niks dan kun je alijd je mening delen!
Ik begrijp hieruit dat jij in elk topic wat je opent dus ook altijd (direct) een reactie geeft?? Sorry, maar velen van ons zijn helaas niet zo perfect.. ik heb lang niet altijd tijd om te reageren of blader wat door topics omdat ik eigenlijk met andere dingen bezig ben... Soms laat ik me dan alsnog verleiden tot een reactie, soms ook niet direct maar kom ik daar later voor terug. In andere gevallen zit ik op mijn ipad of telefoon en heb daarom geen zin om direct te reageren.
En dan zijn er ook nog de bots en gasten die niet eens kunnen reageren, of de mods/excom die vanuit die hoedanigheid topics af struinen en wel views genereren zonder reacties te plaatsen.

Kortom, wie zonder zonde is werpe de eerste steen.. en zou je dus ook enkel mogen klagen als je altijd op foto's gereageerd had bij het voor het eerst openen van het topic, in alle andere gevallen genereer je zelf ook views zonder reactie.

Als je 500 views had en een week verder was, okay... maar 32 views in 2 uur op zaterdagochtend.. iedereen zat nog lekker op het gemakkie te ontbijten en rustig wat inspiratie voor die dag op te doen joh! ;)
Anoniem 3

Rocker schreefCOLON
m.verbeekfotografie schreefCOLON32 keer bekeken 0 reakties.......
dit is bij veel foto's het verhaal
jammer dat er niet zo veel gepraat word over foto' zelfs al vind je het niks dan kun je alijd je mening delen!
Ik begrijp hieruit dat jij in elk topic wat je opent dus ook altijd (direct) een reactie geeft?? Sorry, maar velen van ons zijn helaas niet zo perfect.. ik heb lang niet altijd tijd om te reageren of blader wat door topics omdat ik eigenlijk met andere dingen bezig ben... Soms laat ik me dan alsnog verleiden tot een reactie, soms ook niet direct maar kom ik daar later voor terug. In andere gevallen zit ik op mijn ipad of telefoon en heb daarom geen zin om direct te reageren.
En dan zijn er ook nog de bots en gasten die niet eens kunnen reageren, of de mods/excom die vanuit die hoedanigheid topics af struinen en wel views genereren zonder reacties te plaatsen.

Kortom, wie zonder zonde is werpe de eerste steen.. en zou je dus ook enkel mogen klagen als je altijd op foto's gereageerd had bij het voor het eerst openen van het topic, in alle andere gevallen genereer je zelf ook views zonder reactie.

Als je 500 views had en een week verder was, okay... maar 32 views in 2 uur op zaterdagochtend.. iedereen zat nog lekker op het gemakkie te ontbijten en rustig wat inspiratie voor die dag op te doen joh! ;)
Helemaal mee eens.
En nog even over de foto:
Leuk idee, maar de bewerking smaakt me niet zo.
Laatst gewijzigd door 2 op Anoniem 3, in totaal 20 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Leuk idee van deze foto, maar persoonlijk vind ik hem enorm "overdone" in nabewerking.
Kwestie van smaak denk ik.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Het idee is leuk maar had je niet iets meer met het licht kunnen "spelen" Het felle koelkastlicht tegen een donkere achtergrond maak dit de foto denk ik sprekender. De bewerking is vaak een kwestie van smaak maar dit is niet mijn smaak, het lijkt of je wat bent doorgeschoten met je bewerking.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

m.verbeekfotografie schreefCOLON32 keer bekeken 0 reakties.......
dit is bij veel foto's het verhaal
jammer dat er niet zo veel gepraat word over foto' zelfs al vind je het niks dan kun je alijd je mening delen!
En zelf 15 berichten geplaatst in ongeveer 3.5 jaar tijd...
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ik vraag mij af waarom iemand zijn camera in een koelkast plaatst om vervolgens er een foto van maakt, van iemand die de koelkast open maakt met een vrijwel expressie-loze blik. Als ik zoiets zou doen, dan zou ik de koelkast in kijken met een expressie als, "waar heb ik trek in...", of ...."hey, koelkast is vrijwel leeg?".
Qua bewerking sluit ik mij verder bij Rijk en Dave aan.
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
m.verbeekfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2011 19:52

ik had mij 3 jaar aangemeld hier klopt.... nooit wat meegegaan tot een paar weken terug ik reageer ook niet op alles.. het was meer een opmerking van oh een onbekende dus e reageren maar niet.... zijn altijd de zelfde die reageren naar mijn mening. ik vond het gewoon nogal vreemd mag ik ook wat van zeggen toch? of Moet je dan perse overal op reageren het valt me gewoon op heel veel post op het forum is vaak erg druk bezocht maar er gebeurt weinig as niet de bedoeling hier mensen mee boos/geiriteerd te maken.... ik neem wat waar in een paar weken dat ik actief bent op dit forum. En dit viel mij heel erg op.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Mij boeit het niet of je veel of weinig reageert of post...
Het gaat hier om de fotos wat mij betreft...
Daarom zou het beter zijn om soms wat meer daarop gericht te zijn, en bijvoorbeeld wat achtergrond te geven over hoe je tot fotos komt, welke bewerkingen je geprobeerd hebt, etc...
Ik zeg dat heel algemeen dud niet enkel naar jou toe...
Dan leren we maximaal van elkaar... Goed voorbeeld vond ik jeroens experimenten met lakken van fotos... Dat dus...
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

En allemaal graag vanaf nu weer on-topic! Het gaat om de foto. Hartelijk dank.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar