Jonge meiden

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Corwin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 12:58
WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom
CONTACTCOLON

Jonge nieuwsgierige meiden met oorbellen.

46286

Canon 70D | EFS 10-22 USM | EFS 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | Sigma 80-400 f/4.5-5.6 EX OS DG | Tamron 90mm f/2.8 Di Macro VC USD
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind hem hartstikke leuk. De koeien hebben al een leuke houding en die worden door dit standpunt nog eens extra leuk. Ik vind de foto ook mooi van licht en als ik goed mijn best zie kan ik ook nog net hun ogen onderscheiden.
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Ik ben het met Henriëtte eens, maar vind de lensvervorming net te ver gaan. De elementen die rechts en links in het beeld staan, "vallen" naar binnen. Aan de ander kant: als je die vervorming gaat corrigeren, gaat het grappige effect van de twee centrale meiden mogelijk teniet.
Groeten, Jaap
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Dat is geen "lensvervorming", dat is perspectivische vervorming en dat hoort bij het gebruikte brandpuntsafstand. Ik vind dit een zeer geslaagd voorbeeld van dieren met een groothoek, alleen jammer van die ogen....
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

addy101 schreefCOLONDat is geen "lensvervorming", dat is perspectivische vervorming en dat hoort bij het gebruikte brandpuntsafstand. Ik vind dit een zeer geslaagd voorbeeld van dieren met een groothoek, alleen jammer van die ogen....
What's in the name.....het gaat in ieder geval over vervorming, waarvan ik me afvraag of dit smaakvol te corrigeren valt.....
Groeten, Jaap
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Leuke foto, de meiden staan er grappig op met een leuk effect door de groothoek. :P

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

LOL!
Ik vind hem cool err ze :)
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar