Reekalfje

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
staartjager
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 12:54
WoonplaatsCOLON Driebergen

Vanmiddag gingen we een stukje fietsen in de omgeving hier, ik zoals gebruikelijk met camera, en namen eens een weggetje dat we nog niet kenden. Iets verderop was ik daar verschrikkelijk blij mee, want we stonden opeens oog in oog met dit reekalfje! :D

Op- en aanmerkingen zijn zoals altijd zeer welkom. Bedankt vast, voor het kijken!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
EOS 7D en 400D + Canon 100 mm F2.8 macro, 50mm F2.5 macro, 17-55mm F2.8 en 100-400mm F4-5,6L
FotoJade.nl
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Leuke waarneming waarbij je snel moet handelen.
Volgens mij is dat aardig gelukt.
Foto 1 vind ik de meest aansprekende.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
staartjager
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 12:54
WoonplaatsCOLON Driebergen

Dank je wel Eric!

(Haha, ik begon al te denken dat ik m'n eigen foto's maar van commentaar moest voorzien... :P weet dat het technisch geen hoogstandjes zijn en er zeker nog wel wat op aan te merken is, maar dit was voor het eerst dat ik een reekalfje zo dichtbij voor mijn camera had, en daardoor was ik er toch heel blij mee, ondanks dat ik zelf de verbeterpunten zeker wel zie. Had daarom ook zeker geen stortvloed aan reacties verwacht, maar na 2,5 dag nul was ook maar een beetje stilletjes... ;) )

Hoe dan ook, dank je wel voor de reactie dus, die wordt zeer gewaardeerd! Foto 1 is ook mijn favoriet denk ik, samen met 2 vanwege de mooie houding.
EOS 7D en 400D + Canon 100 mm F2.8 macro, 50mm F2.5 macro, 17-55mm F2.8 en 100-400mm F4-5,6L
FotoJade.nl
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

je kan ook wel merken dat het vakantie is, tis gewoon erg rustig op Eos.
maar je hebt een leuke waarneming gedaan !
voor mij ook foto 1 als beste, vanwege de mooie houding en blik van het beestje.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Nemi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 470
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 20:25

Mooi! De laatste vind ik het minst. De voorgrond en achtergrond volledig bedekt met het veld vind ik super waardoor de laatste voor mij afvalt.
Mijn favoriet is 4. Ik vind het leuk, zo tussen de sprietjes. De eerste is ook erg mooi idd. Heel mooi dat er echt een duidelijke voorgrond in zit door de schaduw. Geeft ook een mooie diagonale lijn. Wat ik minder vind, is dat zn koppie net in de schaduw zit. mja dat heb je niet voor het zeggen natuurlijk.
http://www.by-ellen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar