Lavoir et Carbonisage de D.

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
mdbphotography

Vorig jaar per toeval ontdekt toen we naar een andere locatie reden, op de terugweg besloten maar eens even nader te inspecteren! Aan het einde van de dag had ik niet echt puf meer, daarom ook niet super veel foto's geschoten daar ;)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op mdbphotography, in totaal 30 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Mooie locatie, daar moet je vaker naar toe!

Foto 3 spreekt mij het meeste aan qua onderwerp, sfeer en kleur.
Op foto 1 is naar mijn idee iets teveel waas aanwezig. Bij foto 4 vind ik het onderwerp nogal centraal staan.

De foto's volgende keer graag nummeren, wel handig om te reageren.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
mdbphotography

Ericszn schreefCOLONMooie locatie, daar moet je vaker naar toe!

Foto 3 spreekt mij het meeste aan qua onderwerp, sfeer en kleur.
Op foto 1 is naar mijn idee iets teveel waas aanwezig. Bij foto 4 vind ik het onderwerp nogal centraal staan.

De foto's volgende keer graag nummeren, wel handig om te reageren.
Thanks, en done ;) De waas, hmm daar geef ik je gelijk ik maar het ligt er ook net aan wat voor monitor je hebt, het is in ieder geval opzettelijk gedaan, een hard contrast zou hier voor mij de sfeer niet goed weergeven :)

Foto 4 centraal? Hmm tsja het onderwerp ligt onderin en niet in het midden, het was een stijl krakkemikkig trappetje van amper een meter breed, had hem misschien schuin kunnen nemen maar dat vond ik zo standaard en niet dramatisch.
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Mooi, ik vind foto 2 er wat buiten vallen als ik ze allemaal zo bekijk.
De sfeer van foto 1 spreekt mij wel aan, misschien idd tikkie pietsie minder dat dat fijner kijkt.
Ik vind foto 4 de sterkste (mooi he hoe smaken verschillen) ik kan er een beeld bij vormen waarom die (wasbak?) daar zo ligt.
Mooie rustige kleuren, jup ik ben voor :)
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar