Gezocht!

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dantiney
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014 11:35

Beste mensen,

Ik heb pas geleden een Canon 70D aangeschaft. Deze word voornamelijk gebruikt om te filmen.

Nu ben ik op zoek naar een monitor voor boven op mijn Canon, maar heeft iemand tips waar ik op moet letten en waar deze verkrijgbaar zijn? Ik ben veel winkels afgereden maar tot nu toe geen succes. Online kom ik ze wel tegen, maar geen winkels die deze verkopen.

Weet iemand waar ik deze het beste kan kopen/bekijken? Of heeft iemand z'n monitor nog te koop die ik eventueel kan overnemen?

Plaatjes ter info:

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
ikenolaf
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2008 08:41
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Zelf gebruik ik deze: http://www.cameratools.nl/pro-video/cam ... -led-hdmi/

Werkt op LPE6 Accus die in mijn 5D MKIII gaan.

Prima monitor.
Een Canon vraagt om goede Bommen en Granaten
Gebruikers-avatar
dantiney
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014 11:35

Dat is wel een hele mooie inderdaad. Ik vraag me af of de touchscreen dan nog werkt op de LCD van de camera? Nu is het in sommige situaties wel fijn met een druk op het scherm de focus te bepalen. Dit zal neem ik aan vervallen met een aparte monitor?

Maar bedankt voor de tip, een site met meer keus :)

Ga ik weer eens even rondneuzen.
Gebruikers-avatar
RDF
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 671
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2014 20:22
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Ik zag ook je topic over de microfoon, let wel op dat, voor zover ik weet, de microfoon in de flitsschoen gaat. Dus zou je het scherm en de microfoon niet tegelijk kunnen gebruiken tenzij je deze op een andere manier vastmaakt natuurlijk.
Gr,
Remco.

Flickr
Gebruikers-avatar
dantiney
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014 11:35

Dit klopt, maar ben toch van plan uiteindelijk het scherm of microfoon op een rig te bouwen, maar bedankt voor de tip :)
Amberes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 241
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2013 10:46

Waarom geen android tablet met hoge resoluties overwegen, genre google/samsung nexus 7 of 10 ?

Dan heb je meteen ook alle bediening van de camera instellingen via het touchscreen van je tablet met bv. dslr controller app.

En ook via wifi te gebruiken als dat moest nodig zijn.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar