Foto skyline rechtenvrij

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Robbert1978
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 450
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 07:44
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Ik weet niet in welke rubriek ik deze vraag moet zetten, dus mocht hij verkeerd staan, verplaats hem gerust...

Het volgende is het geval. Ik ben door een horeca gelegenheid gevraagd of ik een foto heb/kan maken van de skyline van Almere. De precieze details hoe en wat zijn nog niet helemaal bekend, maar wat ik uit zijn verhaal begreep wil hij de foto rechtenvrij hebben en waar nodig zelf aanpassen (hij wil uiteindelijk iets zwart/wit achtigs).

De foto zal op groot formaat (precieze groote weet ik nog niet, maar dat zal geen 20x30je worden...

Eventueel wil hij nog meer fotos, o.a. van het pand zelf.

Wat zijn een goede prijzen wat ik voor een dergelijke foto kan vragen? En hoe gaan jullie ermee om als de klant zoals in dit geval de foto zelf nog wil aanpassen kwa zwart/wit o.i.d.? Ik wil uiteraard niet de raw zomaar afgeven, of hij moet wel heel diep in zn portemonnee graaien...
Canon EOS-7D, Canon 17-55 F2,8 IS, Canon 70-200 F2.8 IS, Canon 1.4x Extender. Canon Speedlite 580EXII, Canon 100mm 2.8 macro
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Rechtenvrij bekent toch dat hij met jouw foto geld kan gaan verdienen? Zou je dat wel ok vinden?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar