Ochtend wandeling AWD

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
willo72
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2010 11:44
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

zondag ochtend wandeling gemaakt door AWD en kwam dit uitzicht tegen en dacht moet 't even vastleggen.
Graag jullie commentaar/opmerking/verbetervoorstel.......

Afbeelding
5D mark III/50mm f1.8/Tamron SP 24-70 VC f2.8/Tamron SP 90 VC f2.8 Macro/Canon Extender 1.4x II/70-200 L IS f4 USM/Canon 300 L IS f4 USM/Speedlite 430EX II Powershot G5x
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Tsja, Het is een beetje moeilijk om er iets over te zeggen. Waarschijnlijk zag de situatie er in het echt mooier uit dan nu op de foto het geval is. De omstandigheden zijn ook niet eenvoudig. Door de mistflarden lijkt het alsof de foto achterin niet scherp is en door het zonlicht van achter de bomen toont het geheel een beetje flets en de boompartij links juist te donker.
Ik zou de foto croppen tot een vierkante foto waarbij beiden oevers evenveel in beeld zijn. Hierdoor krijg je wat meer symmetrie, komt de waterpartij iets meer tot z'n recht en ontstaat er een soort van doorkijkje.

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind hem eigenlijk wel mooi zo.

Gr. Henriëtte
vanzwijndrecht
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2011 18:57

Een klein stukje croppen aan de linkerkant zou wel mogen. Maar verder vind ik het een mooie plaat. Goed gezien.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar