kat in tegenlicht

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Eriklo
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2013 15:43
WoonplaatsCOLON Lochem

Gisteravond zat ik langs het water en kwam een katje ook even pootje baden. Ik heb geprobeerd hem in tegenlicht te fotograferen. Ik wil graag weten of ik beter andere instellingen etc. had kunnen gebruiken. Tips dus... :-)

39884

EXIF: Canon 650D, 55-250 F4/5,6 op 208 mm, ISO 400, 1/640e bij F6,3
Eriklo
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2013 15:43
WoonplaatsCOLON Lochem

De moeder van Einstein schijnt nooit tegen haar zoon gezegd te hebben dat hij goed zijn best moest doen op school. Ze vroeg hem wel elke dag of hij nog iets gevraagd had op school.

Daarom maar even dit topic-kickje met een herhaling van mijn vraag... ;-)
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

:lol:

Deze foto had ik je zien posten maar ik heb niet gereageerd omdat ik niet wist wat ik er mee moest qua commentaar.

Dat komt denk ik omdat ik persoonlijk de foto niet interessant vind, technisch vind ik hem wel goed. De kat is gedetailleerd en komt goed los van het tegenlicht van het zon licht. De vacht glimt lekker van het zonlicht.

Wat had, voor mij, de foto interessanter kunnen maken? Een mooie weerspiegeling van de kat of de zon in het water bijvoorbeeld. De kat iets meer van voren, ik mis gezicht.

Ik hoop dat je er iets mee kunt... :mrgreen:

Staat er niet een soortgelijke foto ergens anders met een verhaaltje er bij ... ? :D
Groet, Marco

Flickr
Eriklo
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2013 15:43
WoonplaatsCOLON Lochem

Dankjewel Marco!

Ik had deze juist geplaatst om feedback op de techniek. Dus jouw commentaar past me helemaal!

En ik had de kat nog gevraagd of hij even in de camera wilde kijken. Maar ja, katten he....
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

Eriklo schreefCOLONEn ik had de kat nog gevraagd of hij even in de camera wilde kijken. Maar ja, katten he....
Ja, rot beesten... :mrgreen:
Groet, Marco

Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar