3e maal macro

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
remyvandemortel
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2013 18:28
WoonplaatsCOLON Griendtsveen

Hallo Allemaal, hierbij mijn 3e poging macro fotografie te beoefenen. Heb nog steeds wat moeite met de scherptediepte op het juiste punt te krijgen en weet dat ik nog veel moet oefenen, maar ik hoop dat jullie ook vooruitgang zien wat betreft deze reeks en mijn eerste reeks macro foto's. Ik leer in ieder geval veel van jullie feedback. Mijn dank daar voor. Ik weet dat het veel foto's zijn die ik plaats, maar zo kan ik zelf veel leren van de verschillende foto's en reactie's hierop. Alle foto's zijn zo uit het toestel gekomen en zijn dus ONBEWERKT!. (Ik weet ook nog niet hoe dit moet, dus ben ik daar nog maar niet aan begonnen, dat wordt de volgende stap in mijn leerproces.

Foto 1

38253

foto 2

38254

Foto 3

38255

Foto 4

38256

Foto 5

38257

Foto 6

38258

Foto 7

38259

Foto 8

38260

Foto 9

38261

Foto 10

38262


Alvast bedankt weer voor de reacties, leer er veel van!!

Gr.

Remy
Anoniem 3

Ik zou allereerst een selectie gemaakt hebben.
Een serie van 10 macro's is m.i. echt teveel van het goede.

Maak er een thema van: naar kleur of naar bloemsoort of naar open of dicht.
Dat kijkt voor ons, kijkers wat gemakkelijker en daarmee genereer je (hopelijk) meer reacties.

Succes!
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Best aardige plaatjes toch? Ik heb er zelf geen ervaring in maar het lijkt me dat iets meer scherptediepte niet zou misstaan.
remyvandemortel
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2013 18:28
WoonplaatsCOLON Griendtsveen

THNX voor de reacties.

Gabriel ik zal er volgende x aan denken.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Probeer toch je foto's te bewerken na de tijd. Foto 1 en 5 zijn te donker.

Ook zie ik teveel centrale composities, ondanks dat vind ik 3 wel een aardige plaat.

Probeer ook spannende composities te maken, en kijk vooral eens hier op het forum naar macrofoto's van anderen.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar