Themashoot Business II

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Tijdens de eerdergenoemde themashoot in de bibliotheek van Almere wilden twee visagisten graag voor me poseren. Van beide dames heb ik een promofoto voor de bibliotheek gemaakt. Deze natuurtalenten mogen wat mij betreft vaker voor me komen poseren.

Fotograaf: Yljas Roeper, Ytos Digitale Fotografie, (Facebook)
Model & MUA: Meral Visagie

[1]
Afbeelding



Fotograaf: Yljas Roeper, Ytos Digitale Fotografie, (Facebook)
Model & MUA: Danitsja Dobbelaer, (Beautybijbel van Danitsja)

[2]
Afbeelding
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

2 leuke foto's van 2 leuke dames.
bij #1 vind ik de dame er het leuks op staan. Ik vind het glas op de achtergrond echter erg afleiden. Als je wat naar rechts had gedraaid was de nadruk meer op de boeken komen te liggen waardoor de foto meer een bibliotheek gevoel had gegeven. De dame in kwestie staat er echter erg leuk en spontaan op.
Bij #2 leidt het glas op de achtergrond een stuk minder af. Ik vind de houding van het model hier niet echt passen. Ik bedoel dan met name de rechterarm in de zij. Het geheel komt hier een beetje te geposeerd over.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
jill.tje
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2013 21:16

Leuk maar in de eerste vind ik het licht wat te fel.
Mooie DOF in beide foto's.
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn.
http://www.facebook.com/pages/Mj-Photog ... 0191889408
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

peter1970 schreefCOLON2 leuke foto's van 2 leuke dames.
bij #1 vind ik de dame er het leuks op staan. Ik vind het glas op de achtergrond echter erg afleiden. Als je wat naar rechts had gedraaid was de nadruk meer op de boeken komen te liggen waardoor de foto meer een bibliotheek gevoel had gegeven. De dame in kwestie staat er echter erg leuk en spontaan op.
Bij #2 leidt het glas op de achtergrond een stuk minder af. Ik vind de houding van het model hier niet echt passen. Ik bedoel dan met name de rechterarm in de zij. Het geheel komt hier een beetje te geposeerd over.

2 zielen 1 gedachten.. :mrgreen:

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar