Digitaal fotoalbums

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
farahff
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2013 09:31

Hallo Allemaal!!

Voor het eerst dat ik op dit forum ben en ik vind het geweldig ik kijk mijn ogen uit!
Ik was eigenlijk op zoek naar leveranciers die mooie digitale fotoalbums maken of ik maak ze liever zelf na het downloden van de software.

Ik heb nu een standaard boek van Top-Fotoalbum maar ik wil graag meerdere boeken aanbieden aan mijn klanten..

Hebben jullie goeie ervaringen met bepaalde leveranciers dan hoor ik het graag...


Alvast bedankt voor de reacties!!
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Mijn favorieten: Whitewall en Blurb
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Oldsmobile
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 317
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2004 10:28
WoonplaatsCOLON Papendrecht
CONTACTCOLON

Blurp , niet de goedkoopste
Maar naar mijn mening wel de beste kwaliteit
Ik heb er al een aantal albums vandaan
De kwaliteit is tot nu geweldig
En goede uitgebreide software
life is like a Camera. Just focus what's important and capture the good times , develop from the negatives.
And if things don't work out. Just take another shot
farahff
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2013 09:31

Dank jullie wel... Blurp kende ik nog niet... maar ziet er erg leuk uit...en als de kwaliteit ook nog eens goed is dan gaan we het zeker nog eens proberen..
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Ik heb even meegelezen en Blurp (partner nam Adobe) gedownload en bekeken.
Even wat anders dan Albelli. Ik maak niet zo veel boeken, maar de software van Blurp stond mij meteen goed aan. Morgen de plug-in voor LR downloaden. Daar ik wat meer boeken ga maken. is deze topic op het goede moment gekomen. Van het weekend een test boekje maken.
De prijzen vallen zeker mee. (niet vergelijkbaar met aanbiedingen van bijv Hema etc.
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

ik doe de meeste van mijn boeken bij profotonet, erg goede (foto)kwaliteit voor een betaalbare prijs, de software is vrij handig, maar ook simpel te omzeilen en zo je eigen creatie's erin te zetten.
Fotograferen is kijken niet klikken.
farahff
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2013 09:31

Bedankt voor al jullie reacties, heb er veel aan en ga aan de slag met Blurb.. de software en boeken bij Profotonet zij exact het zelfde als top-fotoalbum en die boeken maakte ik al ik wilde echt helemaal wat anders...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar