Zonnige plaatjes

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Hallo iedereen,

Gistermiddag besloot ik om bij 'mijn' bouwproject een kijkje te gaan nemen, mede door het weer. Om bij het bouwterrein te komen moest ik nog wel ‘eventjes’ door een flinke hagelbui fietsen. Eenmaal bij het bouwterrein aangekomen duurde het even voordat de zon weer tevoorschijn kwam achter de donkere wolken. Toen de zon vol op het nieuwe pand scheen, heb ik een serie foto’s gemaakt. Hierbij een tweetal foto's die ik persoonlijk uit de serie vind springen.

Tips zijn welkom! :mrgreen:

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Ik weet dat het soms wat langer duurt voordat er een reactie komt, maar na vijf dagen nog geen enkele reactie.

Zijn mijn foto's dan te gewoon of zo?
Anoniem 3

Dag Sem,

Ik begrijp het ook niet, maar ik zie nu pas voor de eerste keer jouw post.
Het zal wel iets met haperende computers te maken hebben....

Ik vind de eerste foto de beste. Mooie compositie, niet centraal, die kruisende wegen... helemaal goed.

De tweede heeft m.i. te veel gras op de voorgrond. Daardoor verdwijnt jouw gebouw naar de achtergrond, terwijl 't het hoofdonderwerp van je foto is.
Even croppen dus....

EN... ik blijf bij elke post van je vooruitgang zien.. :wink:
spreading
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 303
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2011 13:40
CONTACTCOLON

Ik zag hem gisteren ook pas voor het eerst, maar moest er helaas van door dus reageer ik nu even.
fototechnisch is de eerste inderdaad het beste. De tweede had mooier moeten zijn imo, want het gebouw ziet er heel mooi uit.
Ik ben het met telescoop eens dat er teveel gras in zit, in de exif zie ik staan dat hij op 33mm is geschoten dus je had nog makkelijk wat dichterbij kunnen komen en wat kunnen uitzoomen.
Neem mijn kritiek niet te hard op, maar neem het mee als een tip voor de volgende keer. We zijn hier tenslotte allemaal voor de gezelligheid en om beter te worden ;)
Canon 500D, Canon 18-55mm kitlens, Canon 100mm f2,8 Macro L, Canon 50mm F1.8 II, Canon 70-200mm f4 L
http://www.wjdseegers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Gabriël en Wouter, bedankt voor jullie reacties.

De tweede foto kon ik inderdaad een stuk croppen, alleen dan zou het hele terrein er niet op komen en dat was wel mijn bedoeling. Verder het gras op kon ik ook niet, want het was privé eigendom van een boer. Daar heb ik dan weer geen toestemming om te komen ;-)

Ik hou jullie tips/commentaar in mijn achterhoofd voor een volgende keer dat ik er kom!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar