op de uitkijk + grote versie

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bagste
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2011 20:31
CONTACTCOLON

Afbeelding

update

Afbeelding

grotere versie op url klikken hieronder en dan op de foto zelf voor grote versie

http://imageshack.us/a/img542/69/mg5915 ... ct1cop.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door 5 op bagste, in totaal 22 keer gewijzigd.
vriendelijke groeten steven en I wish you a good light .

blog http://bagste1.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

In één woord: Geweldig!
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
roelie-ulft
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 786
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2009 18:48

Inderdaad, een pracht foto!


Paul.
Wordt vervolgd.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Schitterende foto! Maar istie niet een beetje teveel verscherpt?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
bagste
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2011 20:31
CONTACTCOLON

MarcoEOS550D schreefCOLONSchitterende foto! Maar istie niet een beetje teveel verscherpt?
ik vind van niet maar je kan nu de grote versie bekijken onder de geposte foto
vriendelijke groeten steven en I wish you a good light .

blog http://bagste1.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

Hoi,

Ik ga mee in de opmerking dat ie teveel is verscherpt. Je ziet een halo om de lichtere plekken. En ik heb een veegje/streepje boven de kop ter hoogte van het oogje gevonden.
Verder is het een hele mooie opname geworden.

Groet,
Gebruikers-avatar
bagste
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2011 20:31
CONTACTCOLON

Franscanon40d schreefCOLONHoi,

Ik ga mee in de opmerking dat ie teveel is verscherpt. Je ziet een halo om de lichtere plekken. En ik heb een veegje/streepje boven de kop ter hoogte van het oogje gevonden.
Verder is het een hele mooie opname geworden.

Groet,
de hallo dat je vermoedelijk bedoeld is aan de randen van de buitenste pluimpjes .
maar dat is het rimlicht van het tegenlicht . en het veegje heb ik nu ook gezien . maar heefd niets met de verscherping te maken
zal hem nog eens opnieuw doen is en wit streepje sneeuwvlok dat ik had weggekloond ter hoogte van het kopje
omdat ik het een storend ellement vond . In alle geval goed gezien ik moest serieus uitvergroten
voor ik het had gezien . update gezet in kleine versie en grote versie .
je moet hem ook in kleine versie op 900 pix bekijken en op grote versie 1200 pix als je natuurlijk
gaat uitvergroten dan klopt het plaatje niet meer maar in afdruk raag scherp hier bij mij
Laatst gewijzigd door 1 op bagste, in totaal 22 keer gewijzigd.
vriendelijke groeten steven en I wish you a good light .

blog http://bagste1.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Prachtige plaat met schitterende kleuren en mooie achtergrond.

De scherpte komt wat onnatuurlijk over, de foto lijkt oververscherpt te zijn. Zowel de verkleinde als de grotere versie.
Gebruikers-avatar
Johan-Paul
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 09:59
WoonplaatsCOLON Dongen

een prachtfoto.
schitterend om naar te kijken.

JP
| Canon 7D | Canon EF 70-300 F4.0-F5.6 L IS USM | Canon EF 24-105 F4.0 L IS USM | Canon EF-S 10-22 F3.5-4.5 USM |
severia
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 21:19

Twee hele mooie foto's, ik zou ze ook graag voor mijn lenz willen maar ik ben bang dat er ver voor moet rijden.
Gebruikers-avatar
Edbulk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 375
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 23:04
WoonplaatsCOLON Boskoop
CONTACTCOLON

:D Ik zou graag zo`n lens willen bedoel je, prachtige platen.
Canon 1D mark III - 300mm f2.8 - 70 -200 f2.8 II - 24-70 f4.0

Website
Facebook
Brell

Te veel verscherpt of niet? Voel ik misschien een stukje jaloezie? Man als ik zo'n plaatje kon schieten boeit het voor mij van geen kant of er om het wit een halo'tje zit.
Ik begrijp best dat op elke foto wel iets te zeggen valt maar soms moet je gewoon genieten.
SUPERPLAAT!!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Het één sluit het ander niet uit, brell... Ik geniet van deze plaat, maar zonder dat "te scherp-effect" zou ik er nog meer van genieten.

dat moet je toch gewoon kunnen zeggen zonder het verwijt te krijgen jaloers te zijn? Ik dacht dat dit forum daar juist voor was... Niet alleen voor oh's en ah's!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Brell

MarcoEOS550D schreefCOLONHet één sluit het ander niet uit, brell... Ik geniet van deze plaat, maar zonder dat "te scherp-effect" zou ik er nog meer van genieten.

dat moet je toch gewoon kunnen zeggen zonder het verwijt te krijgen jaloers te zijn? Ik dacht dat dit forum daar juist voor was... Niet alleen voor oh's en ah's!
Je hebt een punt en ja dit forum is om elkaar te helpen nog dat stukje extra eruit te halen. Maar soms is ook geen opmerking op zijn plaats. Uiteraard is de mening die ik heb gegeven een persoonlijke mening.

Arnold
Gebruikers-avatar
toledo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 364
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2009 13:50
WoonplaatsCOLON Wognum

Mooi moment gepakt!! Top!

Groet,
André
Je blijft kijken op http://verlaat-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bagste
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2011 20:31
CONTACTCOLON

bedankt allemaal voor de comments maar ik kan wel tegen een stootje hoor .
ik moet toegeven dat hij wel beter zou gekund hebben maar de omstandigheden lieten dat niet toe zeer bewolkt en enorm veel wind en
is ook op iso 1000 , maar kan je alvast vertellen dat de plaatjes van vandaag met veel betere condities van licht en wind
voor mij stukken beter zijn . dus nog momenten genoeg voor te genieten ,En de comments maken mij
bedrijviger voor het telkens nog beter te doen . Word vervolgd en geen ruzie he manne ;)
vriendelijke groeten steven en I wish you a good light .

blog http://bagste1.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tom van den Brandt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2010 18:52
CONTACTCOLON

Met veel wind is het altijd lastig om de Baardmannen er goed op te krijgen, dus is dit een geslaagde opname!! Tegenlicht vind ik ook mooi.

Groet, Tom
Kijk ook eens op mijn website http://www.birdsandnature.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Heel mooi vastgelegd. Mooie rustige bg.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Brell

[quote= Word vervolgd en geen ruzie he manne ;)[/quote]

O nee hoor, het was slechts mijn mening.

Brell
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar