Nabij het boomkroonpad

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
TMT40D
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2010 20:18

Een van de laatste dagen van 2012 nog even op pad geweest. Ben naar Drenthe gereden en kwam uit bij het boomkroonpad en heb daar een moo\ie wandeling gemaakt en wat foto's gemaakt.

Hier stonden wat foto's. Hoorde graag van jullie wat tips en dat soort dingen alleen helaas na een maand nog niets.

Alvast bedankt.
M.V.G.
Gebruikers-avatar
TMT40D
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2010 20:18

Iedereen bedankt voor het kijken.
Na een maand heeft er niemand op gereageerd.
Hartelijk dank hiervoor. Hier leer ik tenminste van.

Ik heb ze weg gehaald want nu hoeft er van mij ook niet meer op gereageerd te worden na dit bericht.

Waarom heet dit feedback als er toch niet gereageerd word?????

Bedankt allemaal.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

eerlijk gezegd heb ik 'm gewoon gemist (en ik was kennelijk niet de enige).
soms duurt het even voordat je comments krijgt op je werk, dat is hier nu eenmaal een gegeven.
het aantal views is niet representatief, er zijn ook veel gasten die kijken maar niet kúnnen reageren.
misschien zou je ze nog eens willen plaatsen ?
dan kom ik in elk geval terug om je foto's van commentaar te voorzien.

gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Hoe vervelend het ook is TMT..Neem het niet persoonlijk. Gebruik het voor je, denk eens rustig na over je ingezonden beelden. Wellicht zaten er inhoudelijk geen aanknopingspunten genoeg in het materiaal. En dan opnieuw proberen! Het is hard en soms wel jammer, dat met name de feedback foto,s weinig tot geen reacties krijgen. Het is vervelend, is mij ook wel overkomen. Kan me zelfs bij de volgende foto die ik post gebeuren. Toch houdt dat je ook scherp, en let je nog beter op waar je mee bezig bent. Ik raad je aan, gewoon ff balen, en dan denken next als je weer een foto hebt waarvan je denkt yes dit is hem! :D

Je bent niet de eerste of laatste die zoiets kan gebeuren. Het forum werkt met een actieve onderwerpen pagina dwz na een tijd en een nog kortere tijd als er niet op gereageerd wordt, raken de foto,s op de achtergrond. Ik denk dat veel bezoekers zich met name richten op de actieve onderwerpen lijst.

Ontwikkelen gaat altijd met vallen en opstaan. Met fotograferen is dat niet anders
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

TMT40D schreefCOLONIedereen bedankt voor het kijken.
Na een maand heeft er niemand op gereageerd.
Hartelijk dank hiervoor. Hier leer ik tenminste van.

Ik heb ze weg gehaald want nu hoeft er van mij ook niet meer op gereageerd te worden na dit bericht.

Waarom heet dit feedback als er toch niet gereageerd word?????
Inderdaad jammer dat er niemand reageert :( .
Maar als ik dit lees kijk ik meetal even naar het 'verleden' van degene die dat aangaat.
In dit geval heeft TMT40D sinds zijn aanmelding hier op 30 juli 2010 totaal 15 topics geopend, steeds om feedback te vragen. Bijna altijd zijn daar reacties op gekomen en is geprobeert om hem daarmee verder te helpen. Dat is in bijna 3 jaar blijkbaar (nog steeds) niet gelukt. Daarbij heeft TMT40D zelf maar af en toe een tegenreactie gegeven en zelfs nooit op foto's van iemand anders gereageerd of vragen gesteld daarover.
En dan eens houdt het op, ik denk dat TS dat ook moet inzien.

Jan
Canon materiaal
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar