Femke

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Een hele leuke shoot gehad. :P
Hier wat resultaten.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 3

Femke is hier... EN HOE!

1: Hier zou ik het gelaat wat verzacht hebben

2: de elleboog van haar linkerarm wat gecropt

3: no comment

4, 5 en 6 : zou ik aan de onderkant wat gecropt hebben

Maar...
Wie ben ik. Prachtige platen van een prachtig model.
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

mooi model , op foto 1 zou ik haar huid iets zachter maken, het lijkt hier minder zacht dan op de andere foto's , en ik denk dat ik foto 1-3-5 iets meer invul licht zou geven aan de donkere kant , op foto 1 bv lijkt de huid wel iets overbelicht....kan ook aan mij liggen hoor

over het algemeen fijne platen om naar te kijken mooi rustig en sommige net spannend genoeg! :D

groeten Kees
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

foto 1
idd effe de huid beetje verzachten, de wenkbrauw ziet ook beetje vreemd uit door de lichtinval zo ook haar oog (beetje dichtgelopen) en haar neus heeft een vreemde vorm gekregen.. (kan ook zeker aan mij liggen hoor.. ;) )

foto2
wat Gabriël zegt, effe beetje croppen, ivm de elleboog, de schaduw door het oog weet ik niet of het juist wel meewerkt of tegen werkt..

foto3
mis wat scherpte op de ogen(?).. verder mooie plaat!

foto4
ook mooie plaat! (jammer dat de broek overloopt naar de zwarte achtergrond..

foto5
onder beetje bijsnijden en het oog beetje oplichten verder erg netjes.. ;)

foto6
ook idd van onder beetje bijsnijden en haar linker arm beetje bewerken, de 2 schaduwen vind ik wat vreemd ogen naar mijn idee..


ik geef alleen reactie op hoe ik ernaar kijk.. ikzelf zal het zeker niet beter doen als jou hoor..
zelf vind ik het verdomd lastig om overal op te letten als ik zo bezig ben.. ;)

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Gave foto's geworden. Mooi simpel en daardoor pakkend. Nummer 1 en 2 vind ik het fijnste. Wel jammer van de kreukels in het shirtje op 1.
Nummer 3 vind ik de blik en pose ook erg mooi. Misschien kan je daar haar linker oog nog een beetje oplichten (als suggestie). Foto 6 vind ik ook mooi en lijkt mij nog wat sterker worden als je een klein beetje van de bovenkant af haalt net een klein stukje van d'r hoofd af.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

dank jullie voor de reacties so far.
Foto 1 kan misschien idd een tikkie verzachting gebruiken nog. De foto's aan de onderkant croppen heb ik tijdens het selecteren bekeken en zelf vind ik ze dan niet mooier worden. Bij de twee half body's mis je dan iets meer van de houding van Femke en die vind ik juist zo mooi bijdragen aan de foto. Bij het portret had idd een stukkie van de arm weggemogen, maar ook dan vond ik het totaalbeeld minder (allemaal persoonlijk he)
@E7: van het Tshirt had ze thuis nog we zo mooi gestreken, maar toen het uit de tas gehaald werd bleken er nog flink wat kreukels in te zitten, was wel wat jammer want we vonden de rode kleur juist zo mooi passen hier. (het oog oplichten had ik eerst geprobeerd, maar vond ik niet mooi. Het vangt hier nl geen licht en dan werd het een onnatuurlijke blikvanger.
De laatste bij haar hoofd croppen is een goed idee, wordt ie idd nog wat sterker, merci voor de tips.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

mooie serie, met een mooi model !!
2,4 en 6 vind het mooist
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar