cross manege de hoef

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

zondag een paardenonderdeel cross gefotografeerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stafford
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zeeland
CONTACTCOLON

Op zich zijn het goede foto's...
Ze zijn scherp (al twijfel ik over nr3) en vind de paarden een mooie 'pose' hebben...

Maar....
De moeilijkheid bij dit soort foto's is altijd de achtergrond. Zo ook hier.
Ik weet dat er weinig aan te doen is maar bij alle foto's vind ik de achtergrond storend.
Misschien had je groter diafragma (kleiner getal) kunnen gebruiken zodat je een kleinere DOF had gehad
(Als dit mogelijk was want het ziet er vrij zonnig uit).

Daarnaast had je bij foto 1 en 3 misschien beter aan de andere kant (de zonnige kant) kunnen gaan staan
(Maar dit is een gok want ik heb geen idee wat er aan de andere kant te zien was). Heb het idee dat de schaduw iets wat dichtgelopen is.

Maar nogmaals het zijn geen slechte foto's...
Dit soort fotografie is altijd lastig....
Neem eens een kijkje op mij site: http://www.zeelandfotografie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

ik vond het qua licht echt onwijs lastig ..
aan de andere kant staan kon niet want dan was ik of kilometers weg van de hindernis of ik stond in de bak en dat vinden ze vast niet goed en heb nog geen tele lens die komt eind mei dus heb alles uit me kitlensje proberen te halen.

ik heb geprobeerd om het licht of vanaf me rug te laten komen of van de zeikant helaas was t ene keer mega zonnig en t andere moment erg donker door de bewolking waardoor soms paarden in eens enorm overbelicht werden.
ook qua achtergrond weinig keus of gebouwen en stallen of de weg
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar