Wie heeft interesse in vogelfotografie

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
DE GRIJZE
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2012 21:04

Zijn er personen die interesse hebben in vogelfotografie?
Ik heb nog niet veel ervaring hiermee.
Ik ben in bezit van een Sigma120-300mm. 2.8 plus converters 1.4 en 2.0
Ben woonachtig in de buurt van Brunssum
rboerdijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2012 22:44

Hoi,

Ik zit op een steenworp afstand, in kerkrade, en zit regelmatig bij de roofvogel-show in het gaiapark... Dat is wel niet "echt", maar past beter wel beter bij mijn tijdsplanning; te weinig tijd en een show geeft veel kansen om foto's te maken. Overigens heb ik daar met m'n 70-200 lens vaak het probleem dat ze "te dichtbij" zitten ( zodra de vogelshow weer begint ga ik eens experimenteren met m'n 24-70).
Een paar voorbeeldjes hier: https://picasaweb.google.com/1172059494 ... 5/Gaiapark

Een tip - Op 14 april is er een "workshop (roof)vogelfotografie" in safaripark beekse bergen - als je dat wat lijkt is het misschien een idee om samen te gaan...

MvG,
Roger
DE GRIJZE
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2012 21:04

Hoi Roger,

Fijn dat je zo snel in actie gekomen bent op mijn oproep.
In het Gaiapark ben ik ook al vaker geweest maar ik ga toch liever de natuur in om ze te zoeken.
Je komt natuurlijk vaker terug zonder een plaatje maar ik heb da al genoten van het "buiten zijn"
Ik ben pas in het bezit van mijn lichtsterke telelens maar heb toch al verscheidene keren "beet"gehad in de Selfkant (net over de duitse grens) met roofvogels.
Bovendien hoeven het niet alleen roofvogels te zijn voor mij. Het mogen ook wel watervogels zijn.
Kijk maar eens in album 4 van mijn website (http://www.joshulscher.nl" onclick="window.open(this.href);return false;).
IK ga graag met je mee naar de workshop van Rob Doolaard in de beekse bergen. Een zeer leuke man; ik heb hem al vaker aan de telefoon gehad om advies te vragen.
Op mijn website kan je wel zien hoe je me telefonisch kan bereiken.
Hoop spoedig van je te horen.
mvg. Jos
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar